Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



aku dah tak meroyan lagy :]
Wednesday, April 6, 2011 | 0 comments
assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh & salam sejahtera

ingat lagy tak entry aku meroyan teringin makan KFC tuu ? kalau tak ingat kau cuba amek hammer , pastu lepaskan hammer tuh atas kepala korang , then , ingat tak ? maaf cubaan anda tidak berjaya daya ingatan tak sehebat jimmy neutron . if tak ingat klik SINI :)

akhirnyaa aku dapat jgkk memuaskan nafsu seraban aku tuhh , pegy KFC dgn intan , pika , una , inaz . best lah jgkk , macam-macam aku order . HAHA , 

 gelojohhh :P HAHA

 pika gedik :)

 musuh ketat ! =='

 yummy ! its so delicious <3

 terasaa sedappp :) Oh enakk nyaaa

 apa beza ayam KFC dgn aku ? ==' HAHA

 toyol , seram tak ? HAHA =='

 ade yg ckp mcm adek beradik , bagi aku tak ! :P

baby , i love you .
baby , i miss you .
baby , i like you .

\intan video tuhh aku masukkan kat facebook taww , sbb byk lucahh ahh ==' /


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics