Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



bilaa laa aku nak insaf -,-
Friday, March 25, 2011 | 2 comments
salam sejahtera & assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh

tolong laa , aku dah meroyan nak makan KFC , aku dh bebel kat mak aku byk kali , tapy dea still takde respond positive or negative . duit aku bulan nih seriuosly kering kontang , bagaikan kan lautan tanpa air . HAHAHA . aku asyik keluar je bulan nih , perghhh , hampehhh aaa .

ni picture masa tahun lepas masa nih aku byk duit . bapak aku kasi duit sbb pmr aku tuh , then esok tuh terus pegy KFC belanja intan . -,- korang kesian tak kat aku sekrang ini ? :(

aku bukan nak lari topik!!

 actually , news aku kali nihhh benar-2 buat hati aku pedih tanpa kata-kata lgi . aku bajet cool , padahal hati aku dah meroyan nak berak semua ada . err , ujian 1 hari tu , aku dapat num 32/40 orang badak pelajar di kelas 4 jati tuhh . korang sedih tak ? sedih lagi mak aku if dea dapat tahu . aku rasa nak ketuk kepala aku dgn hammer tapi tak jadi sbb aku fikirkan semua matapelajaran yg aku dah belajar since aku darjah 1 . HAHAH , aku dah cuba , tapi tak berjaya *aku tipu , aku tak belajar langsung sebab aku malas . aku tanak jadikan malas itu sebagai moto hidup aku . hishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh .

aku dah nekad , aku nak belajar . form 4 bukan honeymoon *terima kasih kepada pelajar angsana f5 krna igtkan aku :P . hahah . aku nak belajar , terutama sekali add maths , aku syg cikgu-2 aku . tapi aku lgy syg cikgu add maths aku sbb aku nak dpt A for add maths . *takde motif -,- . 

aku tepaksa kurangkan :-

  • kurangkan M.A.L.A.S
  • kurangkan online facebook ataupun account baru aku tuhh OOoOooPOCOT , haha \pocodot.com/
  • kurangkan main game *main game phone bolehh :] HAHA
  • kurangkan lepak
  • kurangkan mengelamun
  • kurangkan bercakap *insya'allah
  • kurangkan makan *takde motif-,-
  • kurangkan berangan
  • kurangkan tgok tv

dan aku wajib lebihkan :

  • lebih rajin *of course
  • lebih suka buat homework
  • lebih belajar dari main
  • lebih suka membaca dari bercakap
  • lebih focus dalam kelas dan bukannya tahan mata ataupun tidur
  • lebih semangat ke sekolah
  • lebih buat ulangkaji *tak pernah ulangkaji -,- heeeeeeee , peace


\so after this jgn cakap aku sombong/



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics