Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Trust Nobody
Wednesday, November 5, 2014 | 0 comments
Assalamualaikum.


Hari ini masuk hari ketiga or keempat em entah la aku rasa ditikam berkali-kali. Aku sakit sangat but i dont know why i still hold on. Its quite tough for me to face the world right now. Everything was seem to kill me. Kalau ada butang delete dalam otak aku, sudah aku buang semuanya. Tapi butang delete tu takde pun yang ada aku cuma hati dan perasaan. Hati dan perasaan aku utk sayang setiap manusia yang aku kenal. Makin kuat perasaan itu bila someone itu ikhlas baik jujur pada aku.

But i just don't know why. Kau buat lagi. Kau hancur kan lagi perasaan aku. Terima kasih untuk semua.



Older Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics