Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



UITM Sg Petani Kedah
Tuesday, June 18, 2013 | 0 comments
Assalamualaikum, hello i'm back.

Now aku dah pun sambung study dekat UITM Sg Petani Kedah.


Aku dah pandai sikit dah duk cakap bahasa orang Utara.  First day kat sini sangat hampeh but second day lagi la. Haih, Jauh gila kelas aku. Jauh dari pusat pentadbiran. Jauh dari keluarga senang cerita jauh dari dari segalanya. 

Aku homesick gila kat sini. Setiap malam menangis waktu nak tidur. Hm. But waktu siang ok je pasal ada je kawan2 aku ni ha. Nasib lah ayah beli broadband boleh ler aku duk online ke apa kan. But ramai ah nak duk pinjam pasal nak register course. Hm, ikhlas je la. Pakai lah sampai jahanam. Hahaha.

I miss this man fucking damn much. But, Hm. Donnow what to say ah. 

Sumpah aku kat sini lifeless gila. Aku lebih rela kena maki dengan ibu 24 jam, daripada hidup macam sekarang ni. Sini bebas gila but still ada limit lah kan. Aku tak tahu apa nak buat bila habis kelas. Bila kelas pagi lagi lah stress pasal bila bangun tidur mata bengkak gila pastu pergi kelas mata panda. Boleh? Hahaha.

Bila takda kelas duk berborak sikit je pun dengan atyn. Atyn je la bestfriend aku kat sini. Hm, I really like her. Eh, macam lesbian je. Hahahha. Syiera pun no bad and other friends tu semua ok but so so je la buat masa ni pasal baru kenal.



I MISS THEM SO BADLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



MISS MY BUDDY!!!!

I feels like wanna to cry. Hm. Thats all.  Bye, xx Shalova Love You all really muchh!  Muahhx





Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics