Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



I'm Sad Ok.
Tuesday, June 25, 2013 | 0 comments
Assalamualaikum,

Hm.. Alhamdulillah, Aku kat sini sihat alhamdulillah. Cuma berlaku banyak kekurangan disini, Kekurangan duit akibat belanja yang amat banyak because beli buku sangat mahal ok. Tanak susahkan ibu and ayah lagi. Pandai-pandai lah aku saving siap puasa lagi tau.

Then kekurangan perhatian daripada kawan-kawan kat sini. At first everything was just ok, I'm not saying that i'm too happy but i'm not sure why all of them become like a.. Hm. Tanak cakap banyak but my roommate ok just still ada a little awkward.But ok sangat tau, dorang always dengar bila aku luahkan perasaan then bila aku buat salah dorang tegur terutamanya atyn rogayah. She's my BFF here ok. QEES don't be jelly. Hahaha.

Apa lagi kekurangan, apa lagi.... K, kekurangan kasih sayang. Of course lah. Everyone yang dekat KL tu macam dah lupakan aku je. Semua orang tau. Accept ibu always call me almost everyday tanya apa yg kurang tapi aku cakap semua complete padahal nak cakap ibu takde kat sini itu je yang tak complete. Hm. Then like seriously i miss him so much. It's killing me a lot when he don't seems like care about me. Sokay Sokay. Aku kuat. Sabar ini dugaan. I also miss my friends but no one is calling me. K. Nobody cares.






Last day in KL i was treated like a queen but now it seems like i'm a little cute rubbish. Heh, Thanks yo!

SHALOVA <3


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics