Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Ok, i see.
Thursday, May 9, 2013 | 0 comments
Assalamualaikum pembuka bicara,
Selamat datang ke blog beta,
Mari lah sini kita membaca,
Untuk mengisi kekosongan bersama.

Ok, Nampak 'jelek' sangat pantun ku itu. Yecks. Ok, Aku tak tahu nak cerita apa ni. Privasiku agak tercalar dengan post ku semalam because aku ingatkan takde orang akan baca dah blog aku ni ha. Nak delete sayang pulak post ku yang 'agak' panjang tu. Heh

Bosannya bila dah berhenti sekolah. Bila time sekolah sibuk nak berhenti sekolah. Sekarang? Hayyo.

I've been celebrate my 'BORING DAY' for EVERYDAY! Yay, i'm not happy with it -.-

Alangkah indahnya hari-hariku dapat bergumbira bersama.... k, lifeless. Tak payah berangan. Semua busy sekolah. Busy dengan boyfriend. Ok, tak best tak best tak best.

Kak aida ajak kerja balik but i was like...


Heh, penat lah kerja okay. Eventough i know semua yang kat tempat kerja tu sangat sporting. Sangat bergumbira bersama. Kerja bersama suka dan duka but i need a space. Aku still tak boleh nk suitablekan diri aku dengan masalah aku. So, I still want to have a long holidays to make sure my problems will be constant with life. Ok. faham tak. Ke broken sangat english aku? Ok tak. Tq. hahaha

Ok, that's all la. Malas lah nak update panjang-panjang walaupun aku tahu dah pun panjang. K, haha. Bye all. Assalamualaikum xx

Lot of love,
SHALOVA







Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics