Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Long time no see.. Heh
Sunday, May 5, 2013 | 0 comments
Assalamualaikum & Hi.

For sure, mesti ada yang tertanya-tanya, where hv you been? Missing in action. he.he.he.

Actually, aku sangat sangat sangat sangat, ok boleh kali dengan 100 juta kali. heh, aku malas sangat nak update blog. But, bukan malas je sebenarnya, aku busy kerja then busy makan makan makan okay ini pun boleh kali 100 juta kali then busy dengan kesayangan, ok ezza jgn nak jealous sangat, haha then pergi ke plkn kota belud sabah yang sangat-sangat awesome. Don;t believe me? Ok, let me prove it!

See? Seriously aku busy kerja. Nampak tak pipi tu tembam kan. Because of MAKAN!

 I eat a lot of food! This kind of food. I don't care bout oily food, unhealty food, hamburger, nasi ayam, nasi nasi nasi and nasi! eat a lot of sugar, salt and what on my mind, I DON'T CARE!

WOHOOOOOOOOOO~ 

K, stop it. Why were talking bout fat. 'Because you're fat' Kbai. ~.~'

Pada tarikh keramat 4january2013, everything change. Aku terbang ke sabahbahbbahhhh!

First day, aku ok lagi, steady. Basuh tray makan tu sendiri dah la kotor takde sabun and yucks! But still makan makanan kat situ. Kbai. Because aku sangat lapar at that time. haha. Then, aku takde kawan until aku berkenalan dengan aneeq yang agak aneh. Ok, boleh panggil dia aneh sebab dia macam aneh. Hahaha. And on the first day jugak aku kenal a cry baby yg non stop menangis and idk why aku rasa nak lempang dia because she can't stop crying. Ok, gelaran cry baby ini aku serahkan kpd Cha! Hehoo~ haha

But, on the second day, masa aku tgh basuh kain tetiba, hati aku merintih kepala aku rasa nak pecah, diri aku rasa nak memberontak. Like wanna to go away from that place. Aku tak pernah makan dlm tray and aku tak pernah basuh kain guna cara manual *without washing machine* and aku tak pernah tidur just using satu bantal sahaja. sahaja. sahaja. SAHAJA! Rasa yang paling sedih macam budak hingusan yang hilang mak ayah, aku rasa amat lifeless. Tambah lifeless bila phone dah start kena bagi. Rasa diri aku amat strangers because semua orang dlm blok aku tu mejoritinya sabah mari! Ok. what should i do. what i do aku menangis menangis and menangis. Ok, boo because panggil cha cry baby sebab it happen on me. Hahaha. Stupidiot! 

Then, after a few weeks, aku bangkit *ok sila baca sajak bangkitlah yg keluar dlm spm tu utk menjiwai watak aku di plkn ini ok. haha.* Aku berkenalan dengan budak sabah. Aku nampak pieyda senyum-senyum then zaza and then huda. Ok, Good! Then zaza balik because dia tak sabar nk jumpa boyfriend dia. Getek. haha. Takde la, actually dia pengecualian because dia sakit asma. Ok, kecian kan dia? Ish ish. Hahha. Then, start ari dia balik tu la aku rapat dengan huda. Huda tetiba je ngorat aku dengan cara ikut aku pergi surau pergi makan. Tak malu ke woi?!? HAHAHA.

Ok, ni dia huda. Gmbr ni agak nmpk awkward sebab aku jarang bergambar dgn dia. Ok, boleh panggil dia Mak Ude because dia ni gila-gila. Hobi dia tidur je bila weekend tu. Pastu mulut dia pokpek. That's whyh ramai org suka kacau dia. Bila dia tidur pun org kacau. Kecian kan? kesahh~ hahhaa

Then tak lama tu, aku rapat dengan pieyda. Pieyda ni macam bagus je sbb dia kan abg tagap. Haha, Dia ni sporting. ramai suka kawan dengan dia. Aku je yang tak berapa suka kawan dengan dia. Haha. joke joke. Aku dgn pieyda suka share problem sama-sama. Dia ni bagus, open minded. Bila kterunk lepak dua org je tak rasa awkward. Bagus la kan? Hahaha. Dia selalu cakap aku comel aku rasa malu sangat. Ceh ceh. haha.  Dia ni bagi aku sangat la understanding and gila-gila dia tu buat aku sekepala dgn dia. Masa time cuti, dia tak balik because teman aku untuk lawatan. Itu sangat la aku appriciate eventhough i know she missed her family very much but untuk spend time with me sementara kami masih boleh bersama dia pun stay. Ceh ayat ombak rindu~ haha.

Ok.. sangat lah malas nak type panjang-panjang lagi. Ok, terputuslah storynya sampai disini. Kbai, love sabah co muchmuch

Ini dia geng jejak kasih. I HEART THEM!










Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics