Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



It's not about me but it's about us.
Wednesday, May 8, 2013 | 0 comments
Assalamualaikum.

Dear Blogger,
Kepada kau tempatku meluahkan, dan kepada kau lah tempat aku kembali tatkala aku memerlukan.

First of all, i don't know why hati aku sangat terdetik kencang untuk menaip pada hari ni. Terasa seperti ingin menyampaikan sesuatu yang terbenam dalam hati aku ni ha. Ha, boleh buat novel dah ayat aku ni ha. haha. Don't be to serious, make it soft and smooth.

Aku rasa macam nak mati je bila tetiba nak buat pesanan ni. Tapi mana la tahu, kot mati or kot aku pergi sambung study jejauh or hilang. K, hilang tu tak la kot. Hahaha.

Dear Fikie,
The only man that i loved, always on my mind, a man that i've been promise to myself that i won't cheat, be loyal, care, won't be hypocrite, always love you and always be with you.
But,
Why..you betrayed. Why you change?
It's okay la. Dimata kau sekarang aku ni just a 'girlfriend' bukan seperti dulu. Hari-hari aku nangis pun dah tak guna. Kau takkan berubah. Aku just nak kau bahagia. Ok. Kau ada kawan-kawan that always be there for you. I have nothing ok. Nothing.

Ingat lagi tak, dulu kita pernah janji macam-macam. But once the promises have been broken, you should think twice. It's not about the forgiveness but can you think how broken my heart at that time. Would my feelings towards you still remains the same?


Aku rasa aku bodoh tau. Aku terlalu fikirkan kan dia and sayangkan dia sampai aku lupa orang yang still kesahkan aku and sayang dekat aku. Hm, aku rasa sangat bodoh. sangat sangat bodoh. Semua kawan-kawan aku tegur, kalau aku lepak nampak sangat aku pura-pura. ketara sangat. Hm.

Ibu and ayah pun dah perasan. Ibu hari-hari marah. Aku duduk rumah kena marah. Aku keluar pun kena marah. Apa ini...

Is it all of this mistakes come from me? Hm.
Aku rasa nak blah je dari sini. Cari ketenangan. Aku tak nak disebabkan perangai aku ni makin ramai yang sakit hati dengan aku. No, i just want to make all of them happy. And diri aku sendiri happy. Aku tanak apa yang jadi sekarang ni berterusan. I need someone.

Allah uji aku. Dulu aku terlalu suka sampai aku lupa, sekarang biar lah allah duga aku. Alhamdulillah, dengan dugaan allah ni aku tahu, allah ingat aku.
Allah nak bagi peringatan dekat aku hidup ni cuma sementara. Jangan terlalu sayang. Jangan terlalu suka.

Appreciate people around you. Don't focus on one thing. Please learn form this mistakes. You can do it, Shaa.  

Lots of love, 
SHALOVA





Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics