Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Iftar and cookies.
Monday, August 13, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and salam ramadhan.

Sungguh aku katakan ramadhan yang bakal berakhir ni sunguh menyayat hati aku, rasulullah pun sedih pabila ramdhan beransur pergi,begitu juga aku. Hm.

Btw, back to our topic. Hari khamis lepas,sekolah aku buat solat hajat and berbuka puasa sekali. Ya allah,ni first time aku pergi. Excited lebih ler konon. Lewls. hihi. Aku sampai dalam pukul 5 lebih. Time tu tak ramai pun yang ada. Kira aku datang awal la. Ceh, bangga 5minit sat. haha.

Then, buka puasa,and... my beloved boyfriend and the gang datang dengan mengejut. K,konon surprised padahal marah sikit sbb dtg mengejut because before tu dia memang ada call kata dia touching because tak bagitau and blablaa, and tup tap dia kata nak datang,aku igtkan gurau je. haha,whatever la. yang penting dia datang and sweet gituww~ cehhh

Lepas buka semua,solat hajat and terawih. aku buat solat hajat itu pun tak kusyuk because panass and memulas. hehwhewh. Then, lepak court basketball. Dah selesai terawih balik.Ayah syidot hantar aku balik. Hihi, thanks uncle~ :D

 I don't know why my face looks like ustazah. ahaha.Comel tak? hahaa, lol.

Me and ezza. Alamak! asal muka aku muka baik je ni.hahaha. 

 Beloved friends.hihi.K, si gemok jubah biru -.- AHAHAHA
K, this cookies is made up by me. Its looks delicious but you're wrong. Its taste too sweet and hard to eat. Happily enjoy to looks a this picture k. Peachhhsss :'<

Lotofloves. SHALOVA

Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics