Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



History
Thursday, August 16, 2012 | 0 comments
Assalamualikum warahmatullah hiwabarakatuh.

Yesterday

Aku dgn fikie buka puasa dekat mid valley. Janji pukul 5.30 tapi gerak pukul 6. Well, you know me. Jangan tetapkan masa sebegitu rupa. haha. Sampai sana, rushing beli tiket wayang. Nak tengok cerita step up revolution tapi apakan daya,pukul 8 punya dh full yang ada pukul 10 lebih macam tu. Haish, so kterunk tengok cerita total recall. lepas beli tiket wayang, pergi buka puasa. Ceh, buka puasa lah konon. haha.
Dah habis makan semua, kterunk pergi jalan-jalan lepas tu agak-agak dah penat duduk lah dekat tepi air pancut dekat the garden. Borak bukan main panjang. Fikie banyak sangat cakap, saya pendengar setia. haha. comel tak comel tak? ahaha.Then, start wayang 9.35 habis 11lebih. haish, masa dah habis tu, aku dah la tak tahan sangat nak perg toilet,masuk2 je toilet penuh ya rabbi. Yang dekat dalam tu tak reti nak keluar.haish, then tahan jolaaaa sampai rumah.saboo je la~ btw, i've really have fun hangout with him. ala-ala kuchi-kuchi ho ta he gituuw~ hahaha.

Today

Bangun tidur lambat dalam pukul 11. Then keluar bilik je, ibu minta tolong kemas rumah. K, si pemalas menunjukkan kehebatan kemalasannya pada waktu pagi, oleh itu dibebel oleh ibu. Sebagai denda kena pergi beli barang utk masak hari ni. So, hari ni aku pergi jalan-jalan. Yeppy! aku suka jalan-jalan drp dudukrumah.Pergi pasaraya then pergi rumah nenek.

Then petang tu ada majlis khatam alquran. Aku tak boleh baca, so duduk je la. Alah, ruginyaa. nak tumpang bahu boleh tak? Ceh, ada yang mara nanti.haha. Then, buka puasa. Yummy, makanan yang sgt ler sedap. Yang lebih menambahkan selera saya duduk dekat-dekat dengan makcik fikie. Ceh, ambil hati konon. Fikie jgn jelesss tau tau. haha.
 
Antara gang gang baru aku. hehehehe. Mereka semua sangat baik. Layan aku dengan sangat-sangat baik sepanjang tadarus. Loveeeeee them! 
Ini kira nenek aku.Kira sedara-sedara jauh gitu. Tapi both of us selalu jumpa. Tadi banyak sangat sembang pasal pelajaran. Anak-anak dia semua pamdai-pandai and dah berjaya. So, tadi dia bagi few tips untuk berjayoo. wuhoooo~ahahaha

 Doa.

Yey,dapat ini. So, boleh ler makannnnn! yeyeyyyeyeyyeye~

 Hafiz dgn faiz penuh syahdu baca doa. Epul tak habis-habis suruh tangkap gamboo. berubah ler epul~

This is me~ budak cekolahh pakai kain batik. hehehe.

Lepas habis khatam, lepak then aku balik mandi kejap. pukul 9 lebih aku pergi lepak restoran ABC. teman dorang semua shisha. abg zul pun adooo,dia belanje minum. Ceh, aku pula malu-malu. hahaha. Gedik ah minah. then layan montel speaking apa jadahnya la. ahaha, macam bengong je 'ala ra fong!' ni.ahhahaha. Dalam pukul 11.30 balik.

That's all. byee, btw,jgn lah wish rayoo awal sangat. Sedih ramadhan berunsur pergi. Tak dapat dah lepas ni nak buka puasa makan pelbagai makanan yang aneh-aneh belakoo ahhahaha, nak terawih, nak rajinkan diri mengaji. Hm. Sodeh ah den acamni :/

Lotsoflove ECOTSADGIRL.
hahahahhaha.

Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics