Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



that moment..
Monday, July 30, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum. 

Hi stalker, hi pakwe, hi kawan-kawan and hi semua.


Last week,dah dua hari dah aku bawak camera and tripod stand pergi sekolah. Gantung dekat bahu kanan dengan beg sekolah dekat belakang lagi. Berat gila tapi disebabkan aku taff, aku dengan sihat serta kuatnya membawa ke hulu hilir. hehe. Reason why aku bawak camera sebab nak tangkap gambar kelas untuk majalah sekolah.


Malas la na update panjang-panjang. So, here is the photo.







Cool enough? haha. Comelkan? hihi. Tak perlu ckp, aku sendiri dh dpt agak apa yang korang akan ckp. hihi. And another picture yang terbaik dari ladang yang ini.


Sebenarnya aku tanak post picture ni, tapi nak bagi fair, semua muka memang lawak habis terutama coko. Gila! aku tengok picture ni gelak je memanjang. haha. Ini bukan nak hina or what, kterunk just suka suka. Hihi.

That all. malas nak update panjang-panjang walaupun aku rasa dah terpanjang dah pun. HARHARHAR. damn loser. heh. Kbye semua. Assalamualaikum

Lots of love
SHALOVA, xoxo


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics