Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Kecomelanku terserlah bila aku tersengih.
Wednesday, July 18, 2012 | 0 comments
Assalaamualaikum.
Ish pahal hati dup dap ni. Tak suka ah camni. Tak nak update blog ah camni.
Mungkin ada something yang aku nak share but aku tak tahu nak explain camne sebab nya aku dah lama tak update blog jiwa kacau ni. heh.

Macam ni. Hari ni kan, otak aku serabut sangat, hati aku jiwa kacau sampai sekarang. Semua sebab.. sebab.. kata-kata syidot and ustaz. Aku sentap dekat ada la part yang membuatkan aku berfikir sampai wayar kat otak aku ni dah pusing-pusing tapi tak putus pun wayar tu. Jangan risau eh. Hahaha. Lepas tu, bila  dah start countdown hari SPM, aku dah rasa kaki aku macam longgar and hilang pula rasa mengantuk bila kat kelas. Hebat kan? Hahaha.

Apa yang buat aku serabut sebenarnya, aku fikir pasal future aku. Aku mungkin tak takut dengan mak ayah aku, aku tak takut dekat cikgu-cikgu aku, tak takut dengan musuh-musuh aku, tapi dalam hidup ni aku takut 3 benda je, 1. ALLAH, 2. NERAKA, 3.FUTURE. So,apa yang bermain dalam otak aku ni future aku. Aku tahu, siapalah aku ni yang dapat tentukan masa depan aku sendiri but still la, as a human kita mesti merancang masa depan agar hidup bahagia. Ceh, dah macam kesimpulan rumusan dah aku punya ayat, heh. Sekarang ni, situation aku, syidot sorang je yang faham. Kalau dia tak faham, aku jadikan dia boyfriend no2 aku la. hohoho.

Aku nak buat parent and adik beradik aku bangga dengan aku. Aku nak jadi contoh dekat adik-adik aku. Aku nak kalah kan semua pesaing yang ibu aku dah list kan. Lawak tak bila ibu aku listkan pesaing aku? Yes, itu lah hakikatnya. Pesaing aku memang terbaik dari ladang punya otak. Pandai-pandai, aku ni pula otak macam tingtong and kadang-kadang masuk air,so acano tu?

Haih, lepas tu dah la sekarang ni aku selalu keluar lepak. Buku tak usik. Risau betul dibuatnya. Yang masalah besar nya sekarang ni, aku asyik nak duk online facebook je. Tak disiplin langsung. Rasa nak hentak kepala kat bantal je. Hish, someone... please help me. Acamno ni? heh.

Senyum tak perlu kata apa-apa. Heh. Picture lama. 

Hm, tu je la. Yang aku nak mengadu. Tanak lebih-lebih. BM aku bukannya dapat A pun taip panjang-panjang kat sini. Kbye baby blog :*

Pemilikblog comel
SHALOVA


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics