Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



In the night, I heard em' talk
Tuesday, July 31, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum.

Apa khabar semua sahabat handai yang nun jauh dimata tapi dekat di hati.

Aku.. aku.. Tak tahu nak update apa sebenarnya. Aku betul-betul bosan ni tapi rasa mengantuk sikit. Haih, mata aku berat pula sekarang ni. Sabar sabar. Jadual waktu belum buat lagi. Revision? Hm, hampehh. Langsung tak buat. Rasa mengantuk je bila nak buat. Acano ni, Spm nak dekat, bila nak dekat cemni la rasa makin malas. Makin berlemak lah pulak mata aku ni. Haish.

Ya allah ya tuhan ku, tolonglah hilangkan rasa malas dan rasa mengantuk ni ya allah. Kepadamu sahaja aku berserah ya allah. amin.

Tadi aku tak pergi sekolah sebab rasa mengantuk. satu hari, aku rasa aku tidur lebih 12 jam and rasa malas 11jam and rasa sayang fikie 1jam. Hahaha, Guwauu lah tayunks. Haishh. Tension tension.

Bulan puasa yang mulia ni, jadual harian aku cemni..

Pergi sekolah---> balik sekolah---> Tidur ---> Bangun --- Prepare something for berbuka---> berbuka---> sembahyang terawih --> Lepak kejap je puns. haha. ---> tadarus --> buat jadual or apa yang patut --> Tidoq.

Aku rasa tenang sangat bulan ramadhan ni. Hati aku terbuka untuk menunaikan solat terawih dengan rasa sungguh-sungguh. Lepas tu tadarus lagi. Before ni mana ada. Last aku tadarus pun masa form1 now form 5. Alhamdulillah. Dapat kuatkan iman aku yang semakin hari semakin merapuh ni kan. hihi. Tapi itu la, study kurang sikit la time ramadhan ni, dengan penatnya and time study aku digantikan dgn tarawih and tadarus. But, its okay,kejarkan dunia pun tak boleh juga, insya'allah allah will reward me something better. Insya'allah..

I miss you so muchh doweemonn. Seriously, My anak yang adorable and manjeww tapi amma lagi manjeww. Hahhaa. Be happy ya, always miss me k, you don;t ever try to miss the other. Haha, kejam siot. so,study smart ya! Lebyouushomuchh!

Thats all for today. assalamualaikum. :*


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics