Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Aku aishah. Anak hamdan and linda.
Thursday, July 19, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum.
Hello semua.

Disini saya ingin membuat kenyataan bahawa, saya betul-betul dah berubah. Nak cakap berubah menjadi baik tak jugak, tapi.. hm entah la. Tapi,semua orang dikeliling aku boleh nampak, sekarang ni aku selalu senyum, periang, peramah lah jugak. Makin kuat bergelak-gelak dengan ibu. So, apa masalahnya disini?

Masalahnya disini,jiwa aku kosong. Semalam aku terbaca conversation aku dengan ex aku dulu. Aku terbaca yang bahagian aku minta break. And I was like...K, spechless. Aku minta break tanpa reason yang betul. Mungkin aku serabut time tu. Ya, mungkin. Tapi, kalau sekarang aku serabut adakah aku akan....K, forget it. Itu kisah lama. Tanak lah diungkit or dipersoalkan lagi perkara tu.

Ish, damn damn, tak suka ah setiap hari update emo emo cemni. Boleh bagi lolipop tak? Or bagi air milo kurang manis satu? 

Aku nak jadi rajin macam dulu. Seriously, walaupun tak rajin mana, but still la, tiap-tiap hari pandang buku walaupun tak buka. Sekarang, apa kejadahnya nak pandang buku. Buku pun dah touching macam taik dengan aku. Haih. 

Aku nak jadi keras. Syidot suka aku keras, dia kata dia respect aku tang tu. Sekarang? I rela, I rela. Hahaha. Damn, takda la hina sangat aku sekarang but still la, aku rindu perangai semula jadi aku tu. Aku bangga dengan apa yang aku ada tu walaupun its kinda of weird but syidot really love it. Hohoho.

Aku nak setiap hari ada orang bagi aku semangat. Dulu, setiap hari ibu suruh study. Dia kata kena kalahkan orang itu lah ini lah. Setiap hari bagi nasihat. Setiap kali keluar lepak dia marah-marah. Now, mentang-mentang lah result mid year aku boleh dikatakan baik, dia buat donno je. Konon aku dah pandai letew and dia makin baik dengan aku. Ish. Jangan macam ni. Aku rasa macam... sesiapa tolong marah aku suruh belajar sekarang. Pleaseeee. Nanti aku bagi buku add maths sebagai tanda penghargaan kepada yall. awch. Hahaha.

Hm, tu je la. Sebenarnya banyak lagi yang berubahnya. Aku tanak orang yang sedaya upaya buat aku happy kecil hati.Tanak lah last-last sebenarnya aku macam ni sekali keadaannya. Aku tanak kecilkan hati sesiapa. Maaf, aku cuma emo sikit lately. Aku tak sabarnya puasa. Dapat dekatkan diri dengan allah. Moga mendapat ketenangan. Amin.

May allah bless me,
SHALOVA






Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics