Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Mid valley.
Tuesday, June 12, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and hi everibadi.
Miss me? No? Y NO!!!!!!!!!! emotional tetiba. Sory.

*Ekhem* Saya nak bagitau ni. Saya rindu semua kawan-kawan lama saya. Sangat sangat. But i wonder, did they still remember me? *emo*

Back to the tittle, haritu aku pergi mid valley dengan kawan-kawan yang tercinta. Happy sangat time tu. Sebab gelak-gelak. Tapi as usual la, aku lambat. Ha-ha-ha. Itu perkara biasa. Pergi sana jalan-jalan je pun. Then makan, lepak, main game. Tu je. Bosan kan? Tapi sebenarnya much better daripada habiskan duit pergi tengok wayang dengan bf. K, ada yang sentap? Maaf maaf. Duit tak banyak sangat jalan. So, dapat la saving untuk shopping this month. hihi

Miyra, me, montel, fyera. Mereka yang menceriakan saya. Terutamanya montel tiak. hahaha

Baby you light up my world like nobody else. Hahahha.

Alaa kabur pula. -..-'

Terserempak dengan syafiq. Katanya aku keluar dgn budak macam low class. Hello, budak-budak tu la yang membahagiakan aku.

Fikie and amer. Attototo~

SHALOVA



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics