Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Horey, balik kampung.
Sunday, June 3, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and wo ai ni everibadi.
Apa khabar? Sihat? Dah makan? Mood baik hari ni? weheeee :'> Peramah sangat lah pula harini.

Btw, hari jumaat haritu aku balik kampung. Actually, Jadual aku memang padat. Hari sabtu dgn ahad pergi kem. Jumaat malam pergi kelantan balik sini hari ahad. But, i would like to choose balik kampung sebab bukan selalu dapat spend time with beloved family. Hihi, 4jun my mom's birthday. So, nak buat dia happy je. hihi. Hari sabtu pergi port dickson. Mandi manda. Horey! haha, jgn nak horey sgt, sbb aku bukannya mandi laut. Aku stay dalam khemah. Then, ibu and ayah decide nak balik kl terus after mandi pd. Time dorang mandi manda, aku pula tengok citer running man. haha. Damn awesome! love it! ahhahaha. Dalam pukul 6 cemtu kemas-kemas then balik. Sebelum balik pergi kedai makan, ibu belanja makan satay. Wooo, awesome.

Sebelum balik kampung, breakfast dgn gang. hahha. Then, lepak sat. 

My bro. Hihi, omel je.

Hhaha, ketat sgt. Sampai tersepit telinga. hahaha.

Mandi-manda, naik-naik je muka dah gelap. bhahaha

A lot of food. Eat eat eat!

Thats all. Muka eden naik banyak gila jerawat. Haih.

EcahJerawatComel


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics