Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Weekend.
Monday, May 7, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and haloha. 
Aku sebenarnya malas kuasa 10 nak update blog ni, tapi disebabkan kekosongan jiwa yang melampau aku pun update lah blog. Maka, terhasillah new update pada hari ini.

Hari ahad haritu, aku pergi jamming dengan kengkawan. First pergi putrajaya then pergi jamming. Best kot time tu sebab ade body guard baru iaitu jengjeng...LuncaiLemas (Nabol). Fikie dengan band dia pergi jamming, aku dengan nabol pergi makan then jalan-jalan then menganjing ina. Puassss. HARHARHAR. Dalam pukul 3.30 balik rumah. Sampai rumah, makan study jap *ehemEhem* then keluar lepak balik. Fahmi ade motor, rempit jap then fikie ajak gerak bangsar. Jalan-jalan jumpa membe fikie, aku pulak jumpe ayish. Sampai rumah gado dengan ayish. Pukul 10 tido..ZzZzzZ. Tamat-

Ni time kat putrajaya. Hahaha. Ic fikie dgn aiman tak siap lagi. Padan muka.

My boyfriend. Bf 1 hari. Hahahaha. Sekarang dia couple dgn eyka. Babiw~

Fikie dengan aweks-aweksnya. Wewittt~ Hahaha.

Ni lah luncai lemas. Mamat ni muka gangster tapi kalau dah jentik sikit menangis bhai. Hihihi.

Yang kasut lain-lain tu aku dengan aiman. Sho shuweet~

 
Ni time dekat car wash. Tempat kerja ameer. Memang sesuai ameer kau kerja situ. Hahha.

Hati Kering.
SHALOVA


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics