Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Wedding
Monday, May 14, 2012 | 0 comments

Assalamualaikum and salam sejahtera kepada pembaca, stalker and orang ramai yang mengunjungi blog yang serba kekurangan ini *flyingkiss*

First of all, *tariknafas* Exam maths and add maths telah pun aku jalani so sesiapa nak cari pasal dengan aku dipersilakan. So, aku tak payah lagi nak stress and boleh fokus untuk fighting dengan sesiapa pun. Ayat macam taiko je, padahal ramai fans daripada haters. Opsss. HAHHAHA. *hembusnafas* nazak sudah. haha.

Back to title, hari ahad haritu aku pergi kenduri. Bukan satu kenduri tapi dua. Wow, Memang makan je la ceritanya. Macam biasa, aku paling lambat. Then, aku misscall je la sesiapa yang agak-agaknya nak call aku balik. Dah siap, aku gerak. Datang car wash tempat kerja amer dulu. Then, pergi makan. Dah makan, pergi kenduri lagi satu pulak, then makan lagi. Lepas makan, lepak jap then balik rumah dengan amannnya. Sampai rumah, nenek call suruh datang rumah dia sebab ada makan-makan.

Conclusion : Berat aku bertambah dengan drastiknya. HEHE.


Sebelah aku tu ibuku yang tercinta. Btw, HAPPY MOTHER'S DAY! LOVE YOU MUAHHHX. LEBYOU FOREBAA. ikhlas daripada, anakmu Aishah paling cute in da world. Hahhaha.

Ni pengantinnya. Weeeee, tak sabar nak khawin. Ehhh?!!?!? hahahhahah.

Aiman my lovely brother. Cehh, konon adik aku lah tu. PUIHH! hahhaahaha.


Gegirlssssss.

Ada tarian lagi tau. You all the best la.

My boyfriend. Handsome kan. Jangan main-main kena tembak dengan ajis pistol baru tau. Hhaha, jk jk.

 
Pengantin lelaki ni jiran rumah aku je. Aku tak pernah tegur dia sebab dia...diaa.. entah la. hahah.

Shuweet cangat picture ni. Hahha. Ni adik lelaki aku. Dia sorang je lelaki. Yang lain gegirls. haha.

Yang baju kuning tu buat tarian jugak. Comel je dorang ni semua. hehe.

Ni kat car wash. Lepak dengan amir. Kesian dia takde orang teman. Tapi, aku lepak kejap je, terus balik. Nanti ada yang marah. Hehhe.

That's all. Pray all the best for me in exam kay. Kbai. Assalamualaikum. Jawan tanda sayang.

SHALOVA


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics