Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Today.
Saturday, May 19, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and hi hi buat semua warganegara malaysia atau dari bogor, sumatera, bangla dan sebagainya.

Pukul 5pagi tidur lepastu pukul 6.45 bangun. Pergh. Dah lambat, aku terus masuk bilik air, pakai sweater then chow. Aku pergi tasik permaisuri ada aktiviti dari kelab prostar. Sampai je ada aktiviti 10000ribu langkah. Ayyo, kena jalan berapa ribu tapak then baru dia bagi breakfast. Then, tengah syok makan, entah macam mana fatihah pengsan. At that time aku memang perasan dia berlakon. Ugh, losernya kau. Buat malu je.

Lepas breakfast, macam bodoh jap, lepak-lepak then tangkap gambar. Lepastu kiterunk kena handle untuk explorace bawah 12 tahun. Dorang kena cari nyamuk aedes.Pening kepala jugak handle budak-budak ni lebih-lebih lagi aku ni yang tak berapa suka nak jaga budak. Nampak kejujurannya disitu. Hahha. Lepas habis semua, pack then balik.

On the way to Tasik Permaisuri

Eyka, me and miyra. Yeah. We're best friend.

Yeahhh. Happy je pagi-pagi. Eh, look at me, Ugh. Gemokkk. Kbai

Candid. HA-HA-HA. 

Love this pictureee. Me with eyka.

Time ni sape tah buat lawak. Candid jugak ni.

Geng yang menjayakan aktiviti hari ini. Yeah, lepas ni ada kem pulak. Whooots~

Dah sampai rumah, apa lagi lepak mek lah.haha, 

Malam pulak celebrate birthday dekno. Hayya, aku mengantuk gila babi dah time tu. Haishh, membe-membe dah ajak, aku pun gagahkan diri untuk pergi gak. Dah celebrate kterunk cabut pergi teman fikie and the gang shisha. Pastu pukul 12 balik.

Entah siapa la yang snap picture ni. hhaha. lawak do.

HAPPY BIRTHDAY's dekno

Muka kilat je memasing. Hahaha.

Thats all. Having a lot of fun today.

Lots of love
SHALOVA



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics