Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Move On.
Thursday, May 17, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and haloha.

New life begin's.
Eceh. Poyo je ayat.

Dah beberapa hari aku diberikan title 'single' membuat aku bangkit untuk menjadi remaja yang ingin menikmati kehidupan yang tak panjang ni. Yeah. Ex aku dah pun remove aku dari friends facebook dan aku sangat sentap sebenarnya, so I make my move by blocking him. Yeah. Aku bukan bengang aku just tanak ingat benda lepas. Btw, aku tahu, aku yang buat salah. So, memang patut pun dia buat aku camtu. After this, nak jadi yang terbaik untuk boyfriend aku yang seterusnya.  Aik! No No.. Lupa, aku tanak couple lagi dah. Hehehe. Sampai bila la boleh bertahan.

Hari khamis yang indah ini. Aku tak sekolah sebab takde exam and for sure, aku tidur lame gila harini sebab stress. Aku punya style, kalau stress aku akan tidur lama gila. Then, bila sedar aku akan buat something weirdo. Aku tidur pukul 10 then bangun pukul 11setengah. Lepas tu aku buat cupcakes dengan adik aku. Actually, sumpah aku tak pernah buat cupcakes before ni. Weirdo tak? hehe.

A lot of design i make it. I love it. Yummy! 

I love you....Friendss!

SPM killing me. Who's create this design on my cupcakes? Damn damn. LOL.

Mrs Weirdo.
SHALOVA


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics