Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Lets see
Friday, May 18, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and heyyo.
'Heyyo', remind me to someone. hehe.

Alaa.. Muka gua sekarang dah penuh dengan jerawat. Lepas tu, ramai dah duk bercakap pasal jerawat aku.

'Amboi, ramai peminat letew'
'Adik dia takde jerawat, akak dia ada'
'Kau pakai produk apa?'
'Eh, kat pesbuk takde pulak jerawat'
and so on..

Dulu, time first2 ada jerawat, bila orang tegur aku memang sentap woo. Terguris---> tercalar----> Renyuk---> Hancur---> Hati kering.

So now, kau nak cakap apa, cakap la. Den tak heran. Ada hikmahnya. Kemudian, ada lagi yang complain aku dah gemuk.

'Aishah Mokk'
'Aishah gemuk tapi comel. hehehe'
'Aishah, asal kau gemuk? macam badak dah'
And blablabla..

Tapi apa yang memain peranan disini, aku still maintain cute and gedik. Aku rasa, aku makin hari makin gedik. Hahha. Normal la, kalau tak gedik, tak manja la. Kalau tak manja bukan perempuan letewww. 'w' harus ada. haha.

Tergoda idok? Haha. Time ni jerawat still maintain. Tempek bedak sikit terus hilang jerawat. Tapi sekarang, aduh.. Malas la nak cakap.

Saya dah fall in love dengan sorang mamat ni. Tapi tapi tapi... Ada la sebab nya. Hihihi, mamat ni selalu ajar saya main gitar. Dia baik. Haha. Dia selalu stalk blog saya. Saya pun selalu jugak gewdik dengan dia. HA-HA-HA. Kbai. *blushing*

Foreba Cute.
Aishah Jerawat



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics