Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Hari sabtu
Sunday, May 13, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and halohahehohi.

Saat ini aku teringat 'appa' yang mungkin tengah marah dekat aku. Hm.

Pukul 8.15 bangun tidur. Then, mandi siap-siap pergi macam khusus gitu. Sampai sana je. Dengar taklimat. Actually, benda tu kelab prostar. Aku main join je. Sekarang ni dah 3 kelab aku join. Kelab rakan muda, kelab prostar and kelab jiran muda. Boleh mampuih den macam ni. Dah la banyak pegang jawatan. Tapi, okay gak. Banyak aktiviti aku boleh join. Hihihi.

Actually, kelab ni bagus. Banyak aktiviti macam kem, explorace and macam-macam lagi. Boleh release tension. Better than join group apa jadahnya dekat facebook tu kan. Eh, bercakap pasal facebook, aku dah activekan balik facebook aku. Bagus tak? Tak bagus sebenarnya. Sebab nanti ada yang kata aku kejar hot. heh.







Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics