Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Hari ini hari jumaat
Friday, May 11, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum dan salam sejahtera buat pembaca blog yang comel pada hari ini tetapi mungkin tidak comel pada hari esok. Kbai. HARHARHAR.

Hari ini merupakan hari yang best CaNgAt cAnGat. GeWdIkS ItEw. Bangun pagi aku terus sebut nama 'niccolo michavelli & giavenni bocaccio'. Sepatutnya aku sebutkan alhamdulillah pada detik terbuka mata tapi lain pula jadinya. Hehe. Actually, harini aku exam sejarah. Thats why la bangun tidur terus merapu.  hihi. Ya allah. Semoga targetku tercapai dengan successnya. Amin!

Balik sekolah, aku terus siap pergi jalan-jalan. Pergi cari cheese bread yang amat diidamkan and tukarkan baju ibu yang reject. Haih, disebabkan aku ni jenis yang forever alone, aku terus pergi sorang. Then, dah nak sampai rumah ada yang call ajak pergi putrajaya. Then teruslah pergi putrajaya dalam keadaan yang lapar and forever alone nya. heh.

Sampai rumah dalam pukul 5 terus siap nak pergi stadium bukit jalil. Ada UMNO ke apa jadahnya. Kbai. hahaha. Aku follow je. hehe. Bapak best. Hilang tension. Tapi, sumpah aku penat gila. Dah la kibar bendera UMNO. Pastu dah penat duduk diam. Rasa nak tidur. Pakcik rosli ajak belanja makan, ecehh padahal pancing dia suruh payung. Hehhe. Time ontheway nak balik ustaz kata nak payung makan. Alhamdulillah. Murah rezeki walaupun tak dapat duit yang untuk pergi ke UMNO tu. sokay. Still maintain syukur. Dalam pukul 11.45 sampai rumah then terus lepak makan. Nak dekat pukul 1pagi, sampai rumah. Alhamdullillah.

Time ni ontheway pergi stadium bukit jalil.

Actually, ni acah-acah comel je ni. Konon bersorak bagai. Heh.

Ni faiq. Aku suka view gambar ni. Nampak cantik cangat! 

Oh, sorry bad quality picture. Eleh. Tapi seriously, memang ramai gila. Sesak. 

Btw, Thanks sangat kepada sesiapa yang sangat caring terhadap aku. Especially, nabol handsome yang sentiasa menjaga aku time tu. Hehe. Shuweet cangat kau handsome. Sayang kau dek! and member-member yang lain, dah lama tak duduk satu meja lepak makan nasi bujang. Today, korang the best!

xoxo
SHALOVA


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics