Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Hari belia.
Wednesday, May 30, 2012 | 0 comments
Assalamulaikum and hi semua.
Mesti ada yang rwindu sebab aku tak update blog kan? hehe.

Hari sabtu dengan ahad hari tu aku pergi putrajaya. Yeah, belia 2012 sangat awesome dan ramai yang handsome. haha, amboi, gatai nya. hehehe. Hari sabtu gerak ramai-ramai naik bas. Sampai sana dalam pukul 11 then jalan-jalan sampai pukul 6.Then, tunggu bas punya la lama, pukul 9 baru sampai. Dekat sana memang happening gila la. Enjoy gila dekat sana. Semua membe-membe aku caring sangat. hihi. Hari ahad pulak pergi dengan arshad naik motor.Damn gila, suara aku takde. Time jumpa qila, rasa gila awkward dengan suara takde. Haih. Btw, terubat rindu dah jumpa qila. hihihi. Ezza dgn syidot jgn jelly. hihi

Weheee :'>

Buat muka poyo.hewhewhew. With zarina, budak hot sentap di facebook. harharha.

Konon comel letew bawak belon sana sini, hahaha.

Amer and aku. Huargh, sangat panas. hahaha

Fikie, me, amer, and nabol. Love you guyss :*

Someone that i love the most. weheee <3
Time ni hari ahad. Meet my baby qila. Mich you sho muchh. hihi

Baby boo dikesan. Sedang berjoget bersama bestie baru dia. haha, gila lawak dia joget. Sungguh berbakat. hehe.

Lots of love.
SHALOVA



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics