Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Bukan berdiam cuma busy.
Friday, May 4, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and hello everibadi.

Lama dah aku tak update blog. Mesti ramai tercari-cari mana hilangnya aku kan.Cehh. Konon macam ramai je baca blog ni. Hehe -.-

Cuti 4Hari haritu aku gunakan sebaik mungkin.

Sabtu aku pergi kenduri. Yang kenduri ni aku dah update.

Ahad aku pergi seminar. Aku bangun 5.30 pagi. Konon semangat nak pergi seminar. Sampai sekolah pukul 7.50pagi. Then naik bas, konon nak duduk sorang then sheyra datang nak duduk sebelah. Sila sila.. hehe. Then, sampai je terus start. Hm.. Actually seminar tu tak berapa bagus sangat. Dah lah RM120. haihh, kalau ibu tau seminar tu tak ok gerenti dia mara gila. Hayya. That day memang bukan nasib baik utk aku because time seminar aku mengatuk tahap gila gaban so tak fokus. Time tea break, ezza tertumpahkan air kat seluar aku. Terbaik. -.-

In da morning. Muka mengantuk je semua. Hihihi.

Time ni semua dah penat. Study makan study makan. Hayya. Boleh stuck otak kalau setiap hari cemni.

Time nak balik. Yey, balik-balik je semua syok habis. Hehhe. Rindu appa amma. Heh.

Isnin pergi pwtc. Sesak gila pwtc time tu. Dengan budak sekolahnya lagi. Yang pergi aku, ayu,deyrah, fara, fazira, teha and siti. Aku gerak dengan ayu, deyra then sampai sana jumpa fazira. Kesian fazira tunggu lama dekat lrt. Hihih, sory! Then, sampai sana je terus pergi makan mcD dulu. Yummy! Time kat mcD bapak ramai gila orang. Haih, then dah makan pergi kat pwtc beli buku. Aku ingatkan aku yang sikit beli rupanya aku yang paling banyak. Hehhe. Semangat sungguh. 

Ni adeyrah dengan fazira. Omeykan dorang? Hihihi.

zE gEGIRLS.

Ini antara buku yang aku beli. Memang banyak wei. Tak tipu. Duit gua habis RM100. Tapi dalam banyak-banyak ni yang paling gua syok skali majalah hijabista. Cool wei. Tapi kalau kantoi dengan mak wa yang wa beli majalah ni, memang kena bako~

Selasa pergi survey rumah dekat Sendayan, Negeri Sembilan. Mungkin aku pindah sana nanti. Tapi 2013 nanti la, bukan sekarang. Aku tahu, mesti ramai rindu aku nanti. Hehehe. Tapi aku tak tau la parent aku beli or tak. Rumah tu pun belum siap lagi. Tengok rumah contoh je time tu. Hehe. Tapi, serius gua cakap, lawa sial. Tapi masalahnya jauh daripada kl, jauh daripada pavi. Hahaha, batak batak. Actually, jauh dari kawan-kawan nun jauh disana. Hehe.
This iz my family. Future husband aku punya family jugak. *berangan husband handsome* hehe.

Ni la rumahnya. Okay lah jugak. 

Time ni tengah bincang. Tengok atuk. Alololo, shomey nye dengan cucu dia. hihi.

Aku dengan wan. Tak pernah tangkap gambar dengan wan. Ni 1st time. hehe.

Hi, saya aishah. Saya SPM tahun ni. Jangan panggil saya akak, saya muda lagi. Hwhiwhiw.

Thats all. Panjang jugak entry kali ni. Aku dah cuba pendek kan. Ampun ampun jika benci aku. Ah, kesah pulak aku. Heheh, Jawab salam saya kalau sayang. Assalamualaikum.

EcahJerawatComel :D




Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics