Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Aku..
Saturday, May 5, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and hi makhluk sekalian alam.

Tak de cerita yang hendak diceritakan tapi otak ligat berfikir sesuatu yang tak tercapai akal.
Hm.


#NowPlaying- Kosong (NajwaLatif)

Aku kompius sekarang. Aku tak tipu. Aku memang kompius.
Ada yang cerita dekat aku agenda 'dia' yang sebenar.
Tapi betul ke agenda tu atau karut?

Damn. Ini sungguh merosakkan mood aku. Aku baru nak study. Cibai.
Isnin ni dah exam. Mohon doakan kejayaan aku untuk capai target.

Aku baru lepas gaduh dengan ayish.
Bullshit. Hanya sebab aku on fb untuk beberapa minit. Macam mana dia boleh tau?
Aku bosan hidup kena control macam ni. Seriously.
Ibu tak bagi aku main gitar,lepak. Suruh study 24/7.
Ayish tak bagi on fb, text dgn kwn laki.
Ayah.. ayah still dengan peraturan lama, balik rumah sebelum 11malam.

Why why?
Kenapa semua nak control life aku.
BoredLife
SHALOVA



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics