Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



25..
Friday, May 18, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum...
  1. Aku suka lelaki tak handsome sebab nanti ramai budak suka kepit-kepit dengan dia.
  2. Aku cepat ada perasaan pada seseorang lelaki tapi aku senang untuk buang lelaki dari hidup aku.
  3. Aku lebih suka kawan dengan lelaki daripada perempuan.
  4. Aku tak suka ambil tahu hal orang termasuk lah hal family.
  5. Aku seorang yang tidak berpendirian tetap and ini membawa masalah besar jika aku senang menyukai seseorang lelaki.
  6. Dulu aku selalu game lelaki. Sekarang tak. Aku betul-betul tekad untuk berubah.
  7. Aku sangat sensitif hal agama. Oleh itu, aku prefer baca buku keagamaan daripada baca novel.
  8. Aku sebenarnya seorang yang pendiam dan semestinya bukanlah seorang yang peramah.
  9. Aku akan tunjukkan perangai aku yang sebenar bila seseorang mula rapat dengan aku.
  10. Aku seorang yang sangat sensitive dan mudah menangis tapi memang susah la orang nak tengok aku menangis. hehe.
  11. Aku suka fashion. But, still tak boleh nak impress diri sendiri sebab takde keyakinan diri.
  12. Aku ni seorang yang agak berlagak and sombong tetapi kalau korang sporting, aku 2x sporting daripada korang.
  13. Aku pantang dicabar. 
  14. Aku kalau ada masalah aku tidur. Bila bangun aku rasa semua masalah itu adalah mimpi ngeri. Hehehe.
  15. Aku sebenarnya seorang yang pemalu dan gugup.
  16. Aku seorang yang nekad bila aku nakkan something.
  17. Aku tak suka share problem dengan sesiapa but once aku dah cerita that mean you're the person that I trust the most.
  18. Aku lebih sayangkan orang yang aku percaya lebih daripada boyfriend sendiri.
  19. Aku suka buat lawak and bahan orang but aku still jaga perasaan orang.
  20. Bila aku badmood aku takkan keluar bilik and normally aku tidur.
  21. Aku orang yang paling happy dalam family but at the same time aku yang paling ego and hot tempered.
  22. Kalau aku duduk diam and pandang ke arah lain, that means aku tengah berangan atau memotivasi kan diri sendiri. *blushing*
  23. Aku paling suka masak and kemas rumah. Tapi aku tak suka bila buat kerja yang diarah.
  24. Aku suka buat something ikut sesuka hati aku. That mean aku paling pantang dikongkong. 
  25. Aku still sayangkan ex bf aku. Peace ^.^
Lembu is cow, Aku rindu kau.
SHALOVA


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics