Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Tiga..
Friday, April 20, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and hi everibadi.
Really miss my past. Ops.

Tiga sebab aku pergi sekolah.
1. SPM.
2. Kelas aku happening but Pengawas dlm kelas aku bitch.
3. Tahun ni kan last, so why not aku berkorban sikit datang sekolah setiap hari.

Tiga punca aku berlari dalam rumah.
1. Ada orang call.
2. Aku dah tak tahan... Toilet~
3. Lapar ya amats.

Tiga sebab aku ni pelik.
1. I was born this way.
2. Aku terlalu suka berangan.
3. Kenangan menjadikan ku begini. Heh.

*uglyface.jpg* 

NowPlaying: Hurt-Christina aguilera.

Nama esahku telah tersebar. Harap jangan masuk berita. Heh. Budak sekolah kebanyakannya dah panggil aku Esah, ada juga yang panggil aku kak esah. Yang paling bangang membabi, cikgu gunakan nama ku utk science. methane (Mak) Ethanol (Esah) Propane (pakai) Butone (Baju). Cikgu, mengapa cikgu? HA-HA-HA. Act, aku tak kisah sangat nak panggil esah ke, aishah ke, shah ke, ecah ke, shalova ke blablablablablabla... Lantak hang lah. Yang penting nama IC gua, siti nuraishah comel bt hamdan handsome. Jangan ditukar. Hehehe.

Yey, esok keluar pi jumpa boypren. Yeppy! Suka cangat. Hihihi. 

If you deserve to be loved, why i'm not?
So everibadi, kalau single tu bagus lah. Kalau merana cari lah teman. Act, teman yang boleh menjadi kawan baik, boyfriend, and can be everything. Hihihi. Let the past goes. 

Lots of love.
SHALOVA


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics