Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Tatap jerawatku.
Friday, April 13, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and Hi.

Makin hari makin tension. Hari berlalu, Spm menanti, Jerawat kembali. Haha, Aku hari-hari happy masuk kelas senyum. Bila cakap kuat-kuat then mula lah yang suruh aku duduk diam. Cis, mulut aku, suka hati aku lah. Paling menyampah alep dengan aikal suka sangat kacau aku. Argh~ Jiwa kacau sungguh aku dekat sekolah.

"Tatap mataku yang bersinar" Heh -.-

Selalu gambar senyum, bila tak senyum apa respond anda? Harharhar. Senyum-senyum dalam hati banyak baran tau ini budak. 


Mood: Exam
NowPlaying : Muda-hujan

Bersepah bilik aku sekarang. Atas katil buku, Bawah katil buku. Dalam almari baju pun aku sumbat je. Ya allah. Exam makin dekat. Bulan 5 ni exam. Aku tengah struggle gila ni. Serabut ada. Macam-macam lah. Haihh, Please pray all the best for me ya. Aku target spm 9B's je. hehe. Kboi. 

PimpleLoveMe,
Shalova


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics