Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Say something..
Wednesday, April 11, 2012 | 0 comments
Hi and assalamulaikum.

Dalam pukul 4.30 tadi ada gempa bumi. Subhanallah.

Sebenarnya nak cerita ni, pasal keluar haritu. Dah lama dah. Time cuti sekolah tak silap. Lambat post sebab gambar dekat eja. Dia tak bagi-bagi. Rasa nak cium pipi dia sampai kempis. Hiwhiw. Gila lesbian siot. Masa tu keluar mid valley. Mula-mula tu malas gila nak keluar tapi disebabkan eja paksa-paksa, aku pun rushing gila la siap then gerak. Sampai mid valley je rupa nya still belum gerak. Rasa nak nangis je tapi hati kental bak tapak kasut sekolah aku tu, aku pun rilek lagi dekat situ. Then, masa semua dah sampai pi mana lagi kalau tak pi ke food court. Memasing lapar. Aku dah tibai makanan dekat rumah so, puasa lah aku dekat situ. hehe.

My baby boo. Ini ditujukan buat kamera saya, bukan si syidot tu. Heh.

Siot je, syidot tengok text aku, adakah aku text sesiapa. Jealous katanya. Ecehh. Harharhar

 Time dulu-dulu, keluar dengan boyfriend. Sekarang dengan minah ni je la. Texting pun dengan dia, Hari-hari jumpa dia. Makan minum dengan dia, study dengan dia. Amboihh. haha.

 Us. Comel kan? Well.

Sweet tak? Sweet cangat kan. Memey ah cuweet. Dedua ni cingle, So forever alone lah gamaknya. Haha.

Lots of love.
EcahLoveYou.




Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics