Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Saujana Rock. Aishah Cool.
Friday, April 27, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum. Hi eberibadi. How are you? Fine. Tak payah speaking london sangat lah kan. Heh.

Actually, haritu aku bawa camera pergi sekolah. Then tangkap gambar. Saje-saje. Hihihi. Banyak juga lah gambar. Iskk iskk.... Sedih siot tahun ni last sekolah. Nextyear dah tak pergi sekolah. Dah tak pakai baju sekolah. Bapak sedih~ Haha.

 Ni, cikgu zarina. Sepanjang aku bersekolah, tak pernah ada seorang cikgu pun yang panggil aku gedik. Tapi cikgu zarina sorang je la yang panggil aku gedik. First tu, aku bengang gila siot, tapi lama-lama tu aku ok. Tapi still sentap bhai, aku tak gedik! Btw, ni cikgu kesayangan kelas aku. Hahah. Dalam kelas selalu aim aku, alep and aikal. Pergh, sehari tak kena memang tak sah la. Cayunks cikgu~

 Tengok cikgu tu.. Amboi. Hahha. Love uolls semua. Tahun depan tak jumpa dah. Tak pyh aku nk pening kepala buat kerja itu ini. Tahun ni last aku jadi penolong kelas. Nextyear aku jadi bini orang. HARHARHAR. 

 My gegirls. Hihihihi.

 Ni boss aku. Dia ketua kelas. Kadang-kadang dia malas buat kerja, dia suruh aku yang buat. But, normally, aku jarang ah buat apa yang dia suruh. Siapa yang berani mengarah aku hah! Hahaha. Budak senget ni duduk depan aku. Setiap hari, kalau tak kacau aku dgn syidot memang tak sah. Jiwa kacau dibuatnya.

LOSER utk alep gila. Hahaha. Dia ni alep aka aaron aziz. Semua orang geli nak panggil dia aaron aziz  tapi nak jaga perasaan punya pasal, panggil je la. Sekarang dia ada nama baru. Kapochi. Maksudnya kepoh ya amats. Mamat ni yang selalu buat aku jadi gila sawan. 

Oh kah cun idaman hati. Kauu kauu.... Oh~ Hahha, dulu si mamat apek ni dulu sebelah aku, tapi aku tukar tempat this year. Tanak duduk sebelah dia lagi sebab dia ni bising nak mampos, selalu ajak aku borak. Then, mulut celupar nak mampos. Haihh. Tapi, kesiannya, dia selalu kena buli, time kene buli tu, aku la yang selalu backup. Hayya~

Itu farahani. Farahani ni antara top student dekat sekolah aku. Kalah budak hot sentap dekat fb or twitfamous. Ramai orang kenal dia. Eh, boleh korek hidung lah kalau tak kenal dia. Haha. Dia baik sangat. Last year, dia sorang je yang bagi hadiah dekat aku time birthday aku yang ke 16tahun. Forever alone sial aku time tu. Hahha. ayat bataks seh. Then, yang chinese girl tu, bdk paling pandai dekat sekolah aku tu. Aku kwn dgn dia since darjah 4. Pandai gila wei. Jelessss~

Ni raffiah. Dia ni stay dekat asrama. Aku takde lah rapat mana dengan dia, but kterunk still kwn baik. Dia ni baik gila, berbudi bahasa and pandai. Nama pun bdk asrama, mestilah pandai. Hahha.

Hi, ni aishah. Kat sekolah dia suka buat sekolah tu macam bapak dia punya. Pakai stoking warna-warni tu kesukaannya. Hahha. 

Ni time ada latihan menembak. Takde peluru pun. Cis, kalau ada peluru aku nak je tembak beberapa ekor sihir yang ada dekat sekolah aku tu. Heh.

Thats all. Actually, aku bosan. Aku update je lah apa yang aku nak taip. Heh. Kalau bosan, jangan baca, kalau sayang jawab salam saya. Assalamualaikum :D

SHALOVA


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics