Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



MSU with love
Monday, April 23, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum.

Sabtu haritu pergi MSU. whoot whott, Memang tak sabar nak pergi sana sebab nak tengok mayat kena bedah. Heh. Pukul 6.50 aku dah sampai sekolah then duduk lepak dengan faizah. Bukan selalu aku datang awal. Selalunya nak bunyi loceng baru lah aku masuk. Semangat punya pasal, aku datang lah awal. Hehe.Pukul 7.30 bas gerak. Ada 2 bas, tapi aku memilih utk naik bas yang aman tanpa gangguan sihir atau jembalang yang mengganggu mood pagi aku. Hihi.




 Sampai je dekat sana, dengar taklimat. At that time, semua macam agak melopong tengok banggunan tersegam megah. Jakun pun ada. Hihi. Then, tangkap gambar reramai. Shuweet sangat saujananians. Love chu :*



Kemudian, exercise pagi, nak tau apa? Naik tangga. Haih, bajet macam sekolah ada lif pula. Kterunk pun ramai-ramai naik tangga. Then, tengok videoclip bedah mayat and aku tak tahu lah nak ckp apa, operate mata agaknya. But, yang operate mata tu lagi seram daripada bedah mayat. Wuuu~ Actually, aku tak heran sangat pasal bedah mayat ke apa, aku totally get freeze when penceramah tu explain about bussiness. Ya allah. Nak cepat habis sekolah, nak cepat jadi Bos! Hehe.




 Dah habis dengar ceramah semua, ronda-ronda 1 bangunan tu. K, tipu bukan 1 banggunan. Certain place je yang kterunk pergi such as Bilik mayat, Gym, Swimming pools and blablabla. Time dekat bilik mayat aku memang malas nak cerita lah. Heh, then dekat gym Owhsem gila wei. 

Hiyakkkkkkkk~ Then tangan aku rasa macam patah seribu. Seriously, menyesal tumbuk kuat-kuat. 

Syidot menunjukkan kehebatannya. Tanak kalah tu. Sila lihat tangan dia yang super weirdo tu. Heh.

ForeverAlone~ 

Welcome to gegirls club 

Cute right? Well. HAHAHA.

Pretending to be a super power girl. Ugh, angkat benda ni okay lah. tak berat mana. Poyosss~

Berlakon macam benda tu gerak je kau ni fazira~

Besteiwww~

Then, dah habis lawat itu ini, Pergi makan. Ayyoo. Makanan dia dah sedap but sikit je dia bagi. Semua mogok. Tapi still syukur ada makanan. Hihi. Habis makan, snapping gila babiw punya lah. Banyak lah jugak. Walaupun banyak gambar kterunk still mantain cute, Hihihi.

 Hihi. Comel kan? But faris? k. haha. Jk.

Hold my hand tight.  I won't let you fly away.

Imma love this picture sho much. Hiww :*

They love me. HORAYYY~  harharharhar.

 We look happy together. Hihi. 

Bye MSU. Ada hari kita datang lagi. Jaga diri MSU. Eh?!?!?! HAHAHA.

People change, memories don't.
Shalova.



Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics