Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Mati kutu nak letak title.
Saturday, April 7, 2012 | 0 comments
Assalamulaikum and hi uolls.
Harap happy disamping keluarga tercinta.

Hari yang ditunggu akhirnya tiba, larian saujana super'b. Eleh, ayat nak gempak je padahal tak super'b langsung. Pukul 7.15 aku sampai sekolah then aku dengan jah tunggu si syidot. Lepas tu, senam robik. Okay lagi senam robik, kalau poco-poco, hm memang takde siapa pun lah yang joget. Hahahah. Then, lari. Aku, syidot and jah kacau-kacau org yang jaga point. Kiteorg dapat no last. Hahaha, damn funny, cikgu marah sebab kterunk jalan macam tengah bershopping. Eleh, malas lah cikgu nak lari. Tulang dah reput. Hihihi. Time ambil makanan, Cikgu suraya suruh bagi aku 2 puff sebab dah tolong ajarkan dia main chess hari tu. Dah la kalah, dapat pula 2 puff. Terbaik! Hahhaa.

 Muka innocent, dah la lambat :P

 Dah rasmi. Yeyye. Pop pop! 

 Mereka yang menceriakan hati ini di pagi yang suram.

 In da morning, aku dikejutkan dengan jerawat baru. Love you alwayss JeRawAt xD

 Hahahha. lawak gila babi, Comel pun ada. Pergh, eja tengok aku post gambar ni mati aku. Hihihi.

 Aweks yazid ni ha, comel ke? haha, K. sangat omey.

 Gambar ini membuktikan aku berada di belakang sekali, sedang jalan selangkah demi selangkah. Cukup comel aku dibelakang. hihi.

 Jah and me. Damn, Tudung macam cibai. 

 Paparazi dimana-mana, hihi. aku bagitau ibu kau time larian saujana pun nak berdating. 

Ni waktu penyampaian hadiah. For sure, aku and the gang aku tu mestila terima juga sebab dapat no 1 kebelakang. Hihihi.

Lepas habis semua tu, balik. Tapi aku dengan syidot pi mid valley. Pergh, kerja gila tu.Dengan baju sukannya. Hahha, nasib baik aku bawak baju jersey then tukar dekat sana. Kteorang pi tengok wayang je dekat sana.Bak kata syidot " Bukannya beromen ke apa". Haha. Tengok cerita street dance 2. Ohswem. Then, pi makan mekdi. Alahai, termakbul juga impian nak makan mekdi. Craving gila bhai. Dah habis tengok wayang semua, jalan-jalan pi toy r us. Takde duit, so, pergilah main mainan free kat situ. Haha. Then, pi kamdar pula. Tengok kain utk raya nanti. Haha. Macam bangang je. Lepas tu, masuk macam-macam kedai. Dalam pukul 5 macam tu, gerak balik rumah. Penat gila wei. 

 Syidot tak comel.  Syidot tak comel.  Syidot tak comel.  Syidot tak comel.  Syidot tak comel.  Syidot tak comel.  Syidot tak comel.  HAHAHHAHA.

 Tudung ku BOOLAT. Mengapakah? ayoyo -.-

 My everything. Atototoot~

 Cuba teka, apakah yang sedang kami pegang. Baju? kain buruk? benda bodoh? blabla. Salah, ini pelapik utk baby makan, Terlalu maju eh zaman sekarang. Dah buat baju terus.

 Budak ni tak matang. Di telah merogol tangan kanan ku disini lah tempat nya. Dirogol tanganku dengan rakus. Then aku jerit-jerit. Ada yang pandang. Hahha, gila babi punya kawan!

 Hi, saya ada kawan baru. Saya rasa bahagia. 

RASA NAK LEMPANG TAK? 

Lots of love.
EcahGemoksComey.


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics