Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Mati kutu nak letak title 2.
Sunday, April 8, 2012 | 0 comments
Sambungan..
Boleh pula ada sambungan eh. Hahha.

Lepas balik mid valley tu semua. Aku sampai rumah pukul 6 setengah. Then,Mandi semua itu ini. Pukul 7 Tengok Shin Chan dgn doremon. Tengah syoksyok tengok tv, ibu tanya kau tak pergi ke perasmian ape tah aku pun lupa. Heh.Ibu tak masak sebab tak larat penat balik kerja. Then, lapar punya pasal aku pun pergi lah. Sampai-sampai je aku pun pergi la dekat tempat budak-budak poco-poco nak menari nanti. Then, dah habis itu ini, masa utk makan! pergh, terbaik lah. Dah la aku lapar gila nak mampuihh. Dah habis makan semua pergi meeting rakan muda.Lepas pergi meeting semua, balik rumah then tidor. Best! haha.

 Dah lama tak lepak dengan dieorang. Rindu, maw peluks. Hihihi.

 Ina cakap gambar ni comel. Well, tengok la si baju kuning comel lote tu. Ahakzz

 Make up je tau! hihi.

 Menteri datang. K, aku tak tau nama dia. heh.

 Seram tak? Hahaha. 

 Budak-budak gila! haha. Amir cakap, wei asal dari kau banyak jerawat? kuat berangan eh? Bukan, aku ramai peminat tu yang byk jerawat. haha.

 Terbaikk!!!!!!!!!!! 

 Comelkan kiterunk? Dulu ramai org cakap kterunk kembar. Oh, tidakkk! Kembak tidak seiras. haha

 Orang kuat ni! haha. 

 Tak tau apa motif majlis ni. Hahaha. Perasmian....K, aku memang tak tau. heh.

 Majulah tarian demi malaysia.! eh?!?!?! hehe

 Nabool gilaaaa. haha.

 Comelkan? hihi.

That's all. Penat sangat wei. Tidur lena gila. hihi.

Lots of love.
EcahJerawatDahi


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics