Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Have Fun.
Saturday, April 28, 2012 | 0 comments
Assalamaulaikum and helloooooooooooo!

Aku tidur lambat, pukul 4.30 baru tidur. Then pukul 12tgh hari baru bangun. hehe. Bukan selalu aku bangun lambat. Then, ada yang call suruh siap cepat sebab nak pergi rumah abg ibrahim. Anak dia cukur jambul. Then, aku siap and as usual, mestilah aku yang lambat. hehe. Then, gerak. separuh naik cab separuh lagi naik bas rapid. Aku naik cab konon bajet kayo. Haha. Boleh pulak jem. Pergh RM15 aku kena. Cibaii.

Sampai je rumah ibrahim, pergh, apa lagi. Makan time. Hahaha. lepas makan gerak mid valley. Rumah dia dekat je dgn mid valley. Then, lepak-lepak sat kat mid valley. Kaki aku rasa nak patah dah. Dah la aku pakai heels. First tu gerak garden. Ada tempat baik punya dekat atas sekali tu. Hahaha. Lepas dah penat gerak garden, lepak mid valley. Bosan siot lepak mid. Pukul 6 camtu gerak balik. Huhh. Penat!

Ni azlin amirah. Comey cangat dia. Kita suka dia. Dia suka kita. Hahha, geli siot. 

Tu fikie dengan baby. Time ni kat depan rumah abg ibrahim. Baru je sampai. Fuhh. Penat. Rumah dah la tingkat 17. Gila tinggi. -.-

Atotot. Shuweet cangat. Hahaha, memang sesuai. Dedua single. Dorang baca ni mampos gua. haha~

Tu dia. Tapi baby tak nampak lah. Ala~ 

Itu fikie. Fikie sangat baik. Fikie disukai oleh montel. HAHAHA. btw, aku baru je kenal fikie. Dia baik ah gak. Prihatin. Yuck~ haha

Time ni dekat eskelator garden. Yang baju maroon tu adik gua. Yang center tu afinaz, makcik gua tu. Hahaha

Love chuu guys~

GAYBOY! hAHAHAH, geli sial tengok dorang ni. 

 Yang sebelah fyera tu aiman. Adik si fikie. Sebelah aku tu Fikie and Amir. 3org mamat ni aku baru je kenal. Actually, amir tu jiran aku. Aku tak pernah tegur dia. Hahha. Gila ah, tapi harini first time tegur and dah jadi rapat. Takdo lah rapat manew, kenal acamtu je. Lepas ni setiap hari ah lepak dgn dia. HARHARHAR.

Sesiapa yang kehilangan anak, sila dail 014 tekan-tekan tak dapat. Hahah. lame~

Geng gua sekarang. Hahha, Cam bangang je. SPM tetap dihatiku. *eh?!?!
Don't jealous eh. Ni kawan ajo. Tak lebih tak kurang. Hahaha.

Itu sahaja harini.Penat ya amats aku rasa. Esok ada seminar lagi. Aduyai.Bye uolls, assalamualaikum.

Rindu tengok bulan.
SHALOVA


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics