Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Bitter heart.
Sunday, April 22, 2012 | 0 comments

0415 AM : Why i still can't sleep. Maybe siang tadi tidur lama sangat. Dari pukul 2 sampai 6 aku tidur. Fuh~ penat sangat kut. Penat sebab banyak sangat masalah, But aku still lagi boleh senyum and gelak-gelak. Proud to be me! Hihi. But now... alahai rasa belah dada campak jantung dekat sg klang. Bila malam-malam camni lah semua perasaan nak datang.

Tadi aku onl fb paes. Aku biasanya saja-saja je bukak, tibe-tibe terdetik nak buka chating yang lama-lama tu. Then, aku buka chat dia dengan NL. At that time, aku rasa macam... Cool and rilek. Hahaha. But bila aku baca and baca i was feel like dying inside. Something yang susah utk ditafsir. I wonder should I change to be just like NL?

^%^%&*#@&*(*&()&*^%$#@!

Huargggh, Im gonna to change to be GIANT!!! giant with a bitter heart~ HAHA


Y NO ONE WITH ME WENT LIFE GETS HARD?

Crying like hell.
PwInCeSS cUtE :)


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics