Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Balik kampung.
Tuesday, April 3, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and hellow readers yang masih disini ketika ini.

Hari sabtu balik kampung dalam pukul 9malam then pukul 11 malam sampai kampung. Then, rasa agak awkward sebab ni 1st time balik kampung in this year. Gila lama kan? Family aku setiap minggu balik kampung tapi aku je selalu tak ikut sebab malas and kadang-kadang ada hal, so tak dapat lah balik kampung.Sampai je, perut aku masuk angin, wan suruh makan bubur dia masak, aku cakap tanak makan, then wan macam buat muka pula, kesian lah pula, aku pun makan la. Shuweetnya wan aku ni, Before ni tak pula macam ni.hahhaa.


Then, aku baring tengok tv, tapi memang rasa awkward nak mati, acu and atuk yg datang dekat aku and salam. Bukan tak respect ke apa, aku rasa macam.... tah la. Atuk masa salam tu senyum-senyum je. Alahai, apahal pulak ni. Esoknya pula, adik aku kejut breakfast, makaihh, pukul 9.30 dah suruh aku breakfast. Ai, maklum ler biasanya pukul 12tgh baru aku breakfast. Then makan nasi goreng, pastu dok main game. Akibat bosan yang melampau, aku ajak acu ajar bawak kereta dekat padang. Pergh, sampai gear 1 and 2 je, time gear3 mati dah. Sekejap gila belajar sebab acu aku tu nak pergi seremban. Cis Cis, kawan acu aku tu, si qazman gelak2 pulak time aku drive kereta. Bangang gila. hahaha.

Muncung yang sengaja dilakukan.Konon tanda mogok tanak balik rumah. Nak duduk kampung terus sebab rasa aman dan tenang. Oh, heaven!

Dalam pukul 5 gerak pergi seremban, Wan and atok nak belanja pizza hut. Pergh, sodapp and gila kenyang. Alhamdulillah. Atuk cakap, kalau aku tak balik, selagi tu la semua tak dpt makan pizza hut. Atototo~ patut lerr senyum-senyum je. Tapi kan, mengapakah eh? Maybe nak suruh aku belajar rajin-rajin untuk spm kot. Minta-minta lah exam aku ok. Amin.


Comel kan? Aku tunjuk dekat dia and cakap. Eeee, yucks, buruk gila gambar ni. Then dia cakap 'kau jeles' K.

Superb. 

Ayah selalunya garang gila dengan aku, but on that day, he's really sporting. Boleh nampak kan betapa sweetnya dia masa haritu. >.<

Una cakap, 'wei, rapat-rapat sikit, nak tangkap gambar adik beradik gila.' Hahaha. bangang.

That's me. And senah Donuuuut. Hahaha.

Candid picture. Thanks wan and atok. Love you always.

Fokus makan bhai. Hahhaa. Sungguh kenyang and alhamdulillah. 

Lepas makan, terus gerak pergi rumah makcik aku dekat sendayan. Aku 1st time datang rumah dia dekat sendayan, before ni dia stay sg buloh. Lawa la jugak rumah dia tu. Masa datang tu ada makan-makan. Pergh. dah tak larat dah aku, Aku duduk je. then pukul 9 gerak balik rumah. Then sampai rumah mandi and tidur. Zzzzzz!

Mak yang and ibu.

Bungkus disebabkan semua tanak makan. heh

Thats all. Panjang pula post aku kali ni. Tak baca pun takpa yang penting sayang aku. Eh?!??

Lots of love,
Me. Shalova


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics