Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Aku dan jejaka.
Thursday, April 19, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and hi.

Sila jangan mati terkejut baca tittle harini yang agak mengancam.

Aku dan jejaka.
Jejaka? Siapakah jejaka idaman hati malaya? Adakah budak hot sentap di pesbok or Twitpemos di twidder?

Maaf. Pilihan hati hanya muka yang mirip hazama. Dem, dia tak handsome but why? Lol

Love is something that we fall in love with someone without any reason.
Don't ask me why. Its come naturally.

But, kalau fall in love with bangla or indon. Kau... kau buta agaknya. HA-HA-HA.

Aku suka mamat yang....UNDERSTANDING! hihi. *tetibe*

Dear gegirls, kata pujangga utk harini 
-Don't make him pay for the mistakes your ex made.

Aku, aku, aku... Ha-ha-ha. takde pape lah. Btw, i'm happy with my life now. Bercinta waktu sekolah memang shuweet cangat, but it not necessarily your love with him akan kekal sampai ke jinjang pelamin. Jodoh itu suratan takdir. So, couple nowadays faham-faham lah gayanya. Kalah orang yang berkawin. heh. Aku pun apa kurangnya. hihi. Nasihat buat kita bersama.

Btw, now... aku bukan single lagi. Cukuplah hampir sebulan single, but now i've been in relationship with... Jeng jeng jeng. Rahsia kita bersama ye sayang. HARHARHAR.

Lots of love.
Shalova love A.




Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics