Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Tuan rumah Pertandingan catur.
Friday, March 23, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and Hi.

Saya comel harini. Peace no jealous ya! HaHaHa.

Dah seminggu aku tak masuk kelas. Muka konon nya berseri ala-ala SPM result straight A's. Heh. Menyesal sebenarnya tak masuk kelas tapi.. bak kata syidot "Demi sekolah kiteorang buat ni semua" Bangga tak dapat anak murid macam ni cikgu? Ha. apa? cikgu tak kenal saya? K....

First day ok. Second day pun ok. Sebenarnya everyday ok. Yeyeyeye. Hahaha. Aku daripada tak tau main catur terus reti main catur and berjaya mengalah kan beberapa orang. Bajet bagus tak? Hihihi. Act, saya ditugaskan menjadi runner SBL. SBL? serba boleh la... hihihi.

Congrates la sesiapa yang menang. And yang kalah tu, nothing to worries la, menang bukan dapat pahala pun. Hahaha. And to saujananians yang menang tu, Bagus. Terus maju untuk saujana. Chaiyok! 

 In da morning. Ya, fake smile. hihi. 

Belajar lah untuk .... Kemajuan? K. haha.

 Syidot muka ketat lawan dengan aku. Ha, cikgu pandai berlakon? Hahaha.

 Orang kuat ni. Eventhough banyak kerja tapi still lagi boleh senyum. eh, kalau kerja tak boleh senyum eh? Eh. apakah yg sedang ku perkatakan? Lame me ^.^

 Lama tau tak tunggu korang? Kenapa pandai sangat main chess? Ish ish. Hahaha.

 Calon suami? Apakah? Hahahha. From Maktab Tentera Diraja.

 Amin(SMKPetaling) and his friend. Kalah pun tak pelah wei, yang penting dah berusaha kan. 

 Tengah busy pun mesti lah kena ada masa buat yang tersayang. Hihihi. Love youu muahhmuahhhxx. 


 Cik jamilah bt Othman, pengetua SMKSS bagi ucapan. 

 Cikgu wan and ramli yang sentiasa handsome. Huhuhu.




 JASAMU DIKENANG! *tabik spring*


Congratulation saujananians :D

Lots of love.
SHALOVA


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics