Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Single life.
Wednesday, March 21, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum.

Aku dah single sekarang. "Apa sudah jadi? Mana relay?" Soalan retis aku pernah dapat. Tapi gerenti membawa maut jika soalan kau sebegini "Boyfriend kau tinggalkan kau eh?" Babiiw~

Ya. single much better than be in relationship with someone who doesn't love you right? Aku terima semua ni. Allah maha adil.Ada hikmahnya. Mungkin allah nak biar aku berjaya dalam hidup, biar SPM aku gempak.


Ayish pun sekarang dah ada gf baru. Wow, amazing. Sungguh cepat dan hebat. Watlek wat peace. Aku nak study. kbai, Hahahaha. 

Actually, Nothing to worries la pasal benda ni semua. Aku memang gagah bab putus cinta ni. Hahaha. aku nak fokus SPM. aku dah serik do cinta-cintun ni. Ayat macam forever alone je. Hihihi. Lepas ni nak dapat straight A's. Ibu letak harapan tinggi dekat aku. Result SPM pun gempak do tahun ni. Risha dapat 7A's. Pergh. Jealous sangat. So, i can do it. Study mana-mana. Yeahhh!

No love just study. ahaks~
SHALOV


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics