Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Ini bukan pengakhiran ini permulaan.
Thursday, March 22, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum. Hello readers yang berjaya jejak ke sini.

Now i'm realize that i'm not single. Yes, i'm in relationship. Relationship with : SPM! booo...

Aku dah delete facebook aku. Ya! facebook is suck. Aku bosan dengan orang facebook yang kononnya, "eh, U ni comel lah" "U, nak berkenalan boleh". Seriously, ini sangat vavi because esok still repeat the same question and I was feel like... Ugh. And one more thing, bila aku di facebook mula la yang konon cakap 'amboi, hot kau sekarang'. Oh wtf man! Kalau aku hot pun kenapa? Bila dah hot baru sedar kewujudan aku? Babiw~


This fenomena yang berlaku dikalangan kita. Real life friends? Ugh. Shit! Forever alone? Yeah man. Hahahha. aku actually memang nak fokus SPM. everytime rasa nak online je. Seriously wei. Youtube aku layan, twitter aku layan, facebook aku layan. At least, terhapusnya 2 account facebook and twitter ni harapnyaa subject account ku lulus A+ la yaa! Hahaha. Lol.

Tumpang lalu kakak senior~ hahaha.
untung lah dah lepas dari SPM. perghh, nak jadik macam dieorang. tak kira *hentak kaki*

So, please dear baby muaxxx xoxoxo cayang love you babyy, Please pray all the best for me ya. Don't worry, aku still lagi berupdate blog disini. Ayat konon sungguh kesepian leteww~ 

Love chu, xoxo
SHALOVA

Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics