Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Dikala dulu, diriku......
Friday, March 30, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum.


Dulu aku memang comel. Comel sesangat. Comel yang terhingga. Apa? Yes, memang comel. Tiada yang mempertikaikan kecomelan ku. No one. Im cute on my way. 

tetttt.... Mesti ada yang tersedak kebencian sehingga mati baca ni kan. Hhahahha

Dulu..
Dulu aku taken or in relationship.
Dulu almost every month keluar dengan syam and amy tengok wayang.
Dulu aku ada group bernama GC's group.
Dulu aku ramai kawan yang selalu ajak aku hangout.
Dulu aku pandai lah jugak xD
Dulu aku suka keluar lepak malam-malam.
Dulu aku seorang pengawas library.
Dulu muka ku licin berseri.
Dulu aku banyak duit.
Dulu aku tak suka topup.
Dulu aku playgirl.
Dulu aku hyperactive.
Dulu aku asyik tau nak kejar hot *eh.%%^^&@$$%*^&
Dulu aku suka kawan dengan budak laki.
Dulu kalau tak dapat jadi bf aku, aku jdkan mamat tu scandal aku.
Dulu aku sangat suka ber-enjoy!
Dulu aku ada account twitter.
Dulu aku bangang and bengong.
Dulu aku ada Fabulous girl's group.
Dulu aku suka seni.
Dulu aku pmr and upsr.

Enough... Banyak sangat dulu. Terlalu banyak. Infinity banyak. See.. Lets talk about now.

Sekarang..
Sekarang aku malas belajar.
Sekarang aku selalu jiwa kacau.
Sekarang aku selalu topup.
Sekarang aku single.
Sekarang aku spm.
Sekarang aku tiada group.
Sekarang aku suka duduk rumah je.
Sekarang selalu stayback sekolah.
Sekarang malas nak join bola baling and bola jaring.
Sekarang aku tak hyperactive.
Sekarang aku banyak jerawat.

But... Sekarang aku ada someone yang teramat berharga.

 Them. 

Actually, ini bukanlah post yang tidak bermotif. 

"People change, memories don't"

People.Please realize this. Semua orang berubah. Menjadi baik or jahat itu bukan masalahnya. Untuk berubah adalah something yang mudah. But, we should know this. "Change for the better". Bukan berubah untuk kepentingan diri sendiri. So, faham-faham lah Okay. 

Peace no war.
SHALOVA





Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics