Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



2 manusia handsome 3wanita comel.
Wednesday, March 21, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and hi.
Amboi, mesti ramai yang tanya,"awat hang pi private blog?" or mesti ada yang tanya "Bf hang mana?" Shit.
Haritu blog gua problem and hampir putus asa nak mengeditnya. Aku bukan hilang nyawa so, aku pun meminta tolong kepada isscha omel lote. K, kau mesti bengang kan nama kau diputar belitkan sebegitu rupa? Hihihi. Btw, thankyou omuch omuch wei. Lebyouu :*

Btw, haritu kan itew pi mid valley aka rumah number 2 itew tu. Jumpa mamat encem-encem tapi itew dah muak ah dengan mamat mid valley cebab itew dah bocan tengok muka cama. K, gediks tak? Hahaha. aku pergi mid valley dengan bf baru. Sekarang ni apa barang ada bf sorang, kita kalau nak lebih gempaks biar ada bf sampai dua. Wuu, lepas tu tambah lagi teman lesbo Nik. Tanak kalah lagi, tambah dengan gepren baru athirah pinky. wewittt.

 That's me! Hihihi. yang tengah nik then athirah. Comel kan? Aku dah kata mesti korang cakap comel gila. hahha.

 Amy and syam. Bf aku tu. Korang jangan tak mengaku aku gf korang pula. hahhaa.

 Peace no war~ yey. 

 Lawa kan? tapi material tak beberapa bagus. Customer always right. Hihihi.

 Time ni tengah nak masuk wayang. Best woi. kterunk tengok cerita ghost rider. No more cerita gempak ala-ala ombak rinduu~

GHOST RIDER. gempak shial. lewlzz~

 Yey, aku lagi tinggi dari nik. Hahha.

 Time ni dekat garden. The best part time keluar time ni mesti lah time membahan amy. Gila kaw kaw aku bahan dia. Then gelak-gelak sebab amy tangkap gambar candid ala-ala retis gila tu. Lol. funny~

 Comel kan kiteorang. amy je tak. Hahhahha.

 Atototoot~ comelnyahh korang. Nak sign~ hahaha.

Pulang dengan riang sebab syam bawak balik boot, aku bawak balik big apple donut. Yeyy. haha. 

That's all. comel kan kiteorang? Jangan bash aku, nanti aku doa bala kena dekat kau baru kau tahu. Hahaha. kbai. Lebyou :*

Lots of love
SHALOVA

Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics