Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Yeyy. Intervensi 1.
Wednesday, February 29, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and hello uolls.
Dah lama aku tak update blog. Cehh, konon dah lama. hehe

Alhamdulillah. Exam intervensi 1 dah habis. Yey Yeyyyy! K, tak payah nak yey sangat, SPM mengejar hari. Gurlppp.K, tanak sebut yey lagi dah :P hehe. Sepanjang exam makan kenyang tapi tak kenyang sangat. hehe. Tidur tak lena. Tidur pukul 11 then pukul 3 or 4 pagi bangun baca buku. KecIaN En ItEwwww. Demi SPM walaupun lautan ombak berapi sanggup ku redah untuk mencapai impian dan angan ku. Fewitt. Romantik tak? Tak romantik tapi penyayang. hehe. >.<


Tengok tu, pagi-pagi lagi dah semangat study. Aku selalu siap dulu. Dalam pukul 6 aku dah siap-siap semua. Then study. Study lew sampai lebam. heheh. "Kalkulator kata aku comel, aku senyum la" atototototo~



Yang atas tu jadual exam. Allah. seram sejuk aku tengok sebenarnya. Mungkin exam kali ni takat lulus je la. Tapi after this mesti ada peningkatan daripada exam intervensi 1 ni. Yaaaa! Imma a strong little cute girl. hehe. Then yang bawah tu, kerja khusus. Tahun ni tak boleh malas, tak boleh lagi nak minta tolong qila buatkan account. Kena buat sendiri. Sendiri faham tak aishah! Jangan panggil aqilah dekat putrajaya tu. hehe. Rindu kau babyyy :*

 Hello, Aku pelajar sekolah SMK Seri Saujana. Nama dekat name tag aku NurAishah. Mereka panggil aku Aishah. BFF aku panggil aku Esah lobaklobak. Budak yang kenal aku kat fb panggil aku aishah lovalova. Aku bangga dengan nama ni semua. Aku tekad nak jadi rajin. Eh, bukan nak jadi rajin, aku nak jadi pelajar cemerlang. Huyohh, jangan memperlekehkan kelemahan aku. Ye, aku memang tak pandai, Aku bodoh macam mark zuckerberg. Mark zuckerberg buat akaun facebook sebab dia bodoh , buat ramai orang ketagih nak online.Aku yang ada akaun facebook pun bodoh sebab 24jam online. hehe. Peace no war. hiehiehie. Kbai.

Lot of love 
S H A L O V A 


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics