Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Seminar maths.
Friday, February 17, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and hello.
Nak single boleh tak? Hahahhaha.
Back to title.


Semalam aku pergi seminar Maths yang boleh tahan lah bestnya. As usual, aku lambat pergi sekolah, then dieorang pun tunggu lah aku. "sayang aku letew" haha. Then, dalam bas duduk sebelah husna gedik aka Sweet siblings. Dia diam je dalam bas tu, aku pun borak-boraklah dengan si eja and syidot. Time dah sampai tu, breakfast roti yang agak yummy! Yummy lah sangat, padahal lapar. haha. First seminar, pasal motivasi diri. SPM dalam 7 bulan lagi and aku still..........Y#TYWETQ@R%#$%

 Time ni tengah tunggu timbalan menteri masuk so apa lagi, Snapping la :-) hehehe

 Omey kan? well. *muka bangga*

 Tu dia menteri kita. k, aku tak tau mana satu dia. heh -.-'

 With my baby booooo! Husna aka julai aku nih :P

 hehhe, AKU CINTA KAMUuuuuu <3

 Free style pulak dah. haa, peace no war :}

 I love you like a love song baby

Picture ni tak cantik sebab aku takde. hehehhe *buat muka comel *

"Aku nak set otak aku, biar study je dalam otak aku. Aku nak amek course bussiness management. So, aku nak jugak capai apa yang aku nak. Imma a strong baby girl. hewhehw."



JIWA KACAUuuuuuu~

Lepas habis seminar pasal motivasi diri tu, rehat. Punya lah lama rehat dari pukul 12.30 sampai pukul 2.30. Mana tak lamanya, kaum adam kita pergi sembahyang jumaat. Tu dia! ahahhaa. then seminar maths yang tak cool. Time seminar maths tu, something bad happens. malas nak cerita. kbai.

Nama kiterunk sama tau. jangan jealous. hahahhak~

Otw pergi ke bas sebab nak balik. Balik dengan seribu keazaman.



"Engkau lah apa yang kau fikirkan, terkandung dalam pemikiran"

SPM 9A's
S H A L O V


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics