Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Majlis maulidurasul.
Monday, February 27, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and helloww.
Rindu iteww tak? rindu tak? Ish. Mencrik~
Okay adalah sedikit babak gedik aku kali ini dalam entry khas kali ini. chett~

Haritu dekat rumah aku tu buat majlis maulidurasul. Dari siang sampai lah ke laut malam. hehe. Aku pergi siang dengan malam. Kesian intan payung pujaan hati kite tak dapat nak text kite sangat sebab busy layan membe2 jiwa kacau tu. hehe. Masa siang puya lah banyak picture aku snap tapi last-last kena virus yang macam bangsat tu. Tau tak virus tu apa? Virus tu ala-ala budak bajet hot sentap tu yang suka menjahanam kan hidup orang. *tetibe*

Then, punya lah banyak snap, sampaikan basri text suruh upload haritu jugak. Mak aikhh~ Tau la nak buat defult picture facebook tapi ilekk ah broo. hehe. Malam tu dengar ceramah. Aku pergi dengan ibu, pakai baju kurung merah. Shuweet gila gua time tu, macam gadis melayu terakhir. Fewwwit.K, macam bangang je. haha. Lepas dengar ceramah, bangang doh, dorang budak laki nyanyi lagu ape tah atas pentas. haha. lawak pun ada, tapi seriously, Hancurr hatikuuuuuuuu~













Lots of love 
S H A L O V A


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics