Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



A day with them
Saturday, February 11, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum.

Yesterday was a awesome day! Takdelah awesome mana, biasa je. heh. Bangun tidur je terus online. Ha, on Facebook, twitter, youtube and blog sekali gus. Tersedak aku, mana nak usha dulu. heh. Then, tengah kusyuk online tetibe nisya call. Phone aku berbunyi dengan nada dering "seminggu sekali ku di manja-manja.....blabla" heh. Dia ajak lepak pergi rumah risha.

Dalam pukul 2 aku sampai rumah dia. Jumpa kembar "sha" yang berlainan wajah tapi apa yang pasti, aku yang tercomel. hehhehehe. Then, snaping bagai nak rak. perasan muka model. Apa yang pasti, aku hana tajima. Cop dulu, heh. Nisya adele malaysia and risha Yuna malaysia. K, stop. Cerita habis. hehe.

 Ini adele malaysia. *geli* heh.

 Dikatanyaa sudah lama enggak bertemu. Bila bertemu beginilah jadinya. 

 Wuu, bangga saya dengan adele malaysia. *kembang hidung*

 Ni yuna yang sedang bergaya dengan DOMO nyaa nya nyaa. haha

" HANA TAJIMA, YUNA , ADELE MALAYSIA" -malaysia boleh!

Lepas lepak rumah risha, terus gerak ke mid valley. Bosan pulak. Boyfriend ajak ketemu. Saya apa lagi dong, enggak sabar mahu ketemu. On the way gerak tu, terserempak pulak dengan syafiq. Ajak lepak-lepak dulu. Kesian dia terpinggir dari team futsal sebab dah ramai. So, dia kata, untuk membawa hati yang lara, jum snaping.*sakit tekak* ehehmm ehemmm.

Bersama usher malaysia. *uhukkkuhukkkk*

Lepas tu gerak mid valley bersama boyfriend. Yey, saya bayar lebih untuk tiket wayang. -.-' Tapi dia belanja saya popcorn. hehheheh. Tengok cerita journey 2 : the mysterious island. Best gila cerita tu. haha. Then, lepas tengok cerita tu, balik. eh, saya jumpa kak izzati nadiah yang comel tu. Tapi tak tau nak cakap apa dengan dia sebab aku malu doh. haha. 



"Spend time with who makes you happy, not who you have to impress"

Lots of love , S H A L O V A


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics