Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Daripada cinta jadi benci
Friday, February 10, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and hello uolls.
Now, aku nak move on sikit. tanak dah update blog, segan-segan nak cerita pasal love, friendship, crush ke apa.
Reason why aku tak suka cerita pasal :-

Cinta
Before ni aku memang jaranglah cerita tentang aku dengan boyfriend because aku tanak lah ex-boyfriend aku baca sampai tersentap ke apa. Yes, admit it, aku seorang yang suka sangat jaga perasaan orang. Itu comment daripada semua boyfriend yang aku pernah ada. Tak percaya? k, dekat blog ni ada tak aku letak picture boyfriend gua? Takde kan? haaa. So, faham-faham lah.

Dear ex-boyfriend. Ada jodoh, tak kemana. Married jugak nanti. hehehehhehehehehhe *sengih*

Friendship
Dulu aku ada kawan baik, gila bagai nak rak lah kan. Kalau gaduh tu, pergh, kiterunk paling lancau labahau. Bila orang tengok pun, dah macam adik-beradik. Sana sini muka kterunk. Tapi suratan takdir, friendship kiterunk berakhir atas silap masing-masing. Eh, kawan pun macam khawin jugak tau, kalau ada jodoh tak kemana. heh. But now, i have a new friends that awesome. Always there when i need them. Atototototo~

Tak tipu, still teringat pasal dorang. But, who care? *emo tetiba*

Ni lah kawan saya yang atototototo tu~ heh.

Crush
aku takde crush, kbai. heh. Tapi if ada pun malu lew itew nak cerita dekat blog. Nanti ada yang jealous acamna? heh.

Lot of love, S L O V A


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics