Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Blog baru, jiwa baru. heh.
Thursday, February 9, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum.
K, berseri tak blog aku hari ni. Opss. kena pakai awak-awak because blog kita girly sikit. heh. kbai.

Just now, dekat sekolah aku telah mendapat comment negatif daripada seorang wanita cembeng bernama syidot mengatakan blog aku boring because semuanya gambar and tak banyak entry yang tulis panjang-panjang macam essay tu. I see, so ramailah tak suka blog aku ni? K, tak payah lah baca. senangkan? hehehe.

Aku tak tau macam mana nak cerita panjang-panjang *dah 2perenggan*. Kalau nak cerita soal hati ni, sampai blog ni ade -blog limit- pun takkan habis kan? hehe. Lagipun, blog ni bukanlah tempat aku mengadu kasih or dairi tuk ceritakan semuanya. That's why lah aku suka letak gambar. Bak kata yuna "Setiap gambar ada lagu". Bak kata eca lelova " Setiap gambar ada cerita". heh.


"Sila tatap mata sayaa"

So, lepas ni nak update panjang-panjanglah. Biar syidot baca and blogger readers pun baca. heh. Sebelum ni, datang tengok then blah. Sekarang datang baca dan tengok kemudian beredar *ayatbaikpunya* Heh. 

"When you finally let go of the past Something better comes along "

Xoxo, S H A L O V A


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics