Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
EXTRAordinary girl
Diary ~~ Mustache ~~ HE&SHE ~~ Buddies



Bajet bagus? K.
Thursday, February 9, 2012 | 0 comments
Assalamualaikum and hello uolls.
Back to tittle yang menawan hati.


Aku dah fikir masak-masak, aku tanak dah main dodgeball selagi babi tu ada. Babi yang tak sedar diri and secara tiba-tiba keanak-anakan bersemak ber-comment tentang kapten. K, agaknya kau babi yang terpinggir, thats why sibuk hal orang. Secakap memberi petua yang kalah doktor fadzilah kamsah tapi langsung tak beri tunjuk ajar baik kau pergi kerja dari menyemak dalam life orang.huh -.-'
But........ ada someone yang suruh aku join je. Kalau aku berhenti, thats mean aku lah yang loser. Yes, imma can do it. Aku dah tau kelemahan dia. Hehe...Lets start the game.


Older Post | Newer Post

videokeman mp3
Heartless – Dia Frampton Song Lyrics